וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויויו גם

רותם דרוב

3.8.2008 / 17:29

הבעלים של "יויו", היוגרטריה החדשה שתיפתח או-טו-טו בקינג ג'ורג' פינת אלנבי בתל אביב, מיתג אותה במשך שנה וחצי

גל היוגורטוריות ממשיך לשטוף את תל אביב. יו-יו" יוגורטריה חדשה שמגדירה את עצמה יוגורט-לנד, עתידה להיפתח בשבוע הבא בצומת המרכזי של קינג גורג' ואלנבי. "הכל התחיל לפני שנה וחצי", אומר גיא פרידנברג בן 28 שניהל בעברו את מרכז ההדרכה של מקס ברנר וגם את מסעדת "לחם-יין" ביהוד, "חבר שלח לי מייל מארצות הברית שבו הוא סיפר לי על "פינקברי" רשת של גלידת יוגורט מקומית ומצליחה, חשבתי קצת והחלטתי שאין מתאים מזה לקהל הישראלי.

"אספתי מומחים קולינריים שפיתחו לי את קו המוצרים וחברת מיתוג שהחליטה על הקונספט העיצובי, ויצאתי לדרך. הכוונה שלי היא למכור גם לילד שרוצה גלידה וגם להורים שרוצים משהו טעים ובריא יותר".

פרידנברג לא חושש מהמתחרים: "האמת, כשפתחו את "יוגו" ו"קפוא" ידעתי שהם ינחלו הצלחה. ידעתי שהישראלים יאהבו את המוצר, להגיד שאני מחקה אותם זה לא נכון, הם פתחו רק לפני מספר חודשים, בזמן הזה לפתח מוצר מבחינה קולינרית , ותדמיתית ולמצוא לוקיישן איכותי זה פשוט בלתי אפשרי, אני עובד על הרעיון מעל שנה וחצי, התעכבתי קצת עם הפתיחה כי רציתי להביא לקהל מוצר מוצלח ומושלם ולא משהו מחופף, לא איכפת לי לפתוח בשיאו של הקיץ, אני גם ככה פה בשביל להישאר, לא באתי לעשות קופה בתקופה החמה ולסגור"

שייקים על בסיס יוגורט יעלו ב"יו יו" 19 שקל לחצי ליטר. מוזלי, גם הוא בכוס של חצי ליטר עם שלוש תוספות יעלה 23 שקל, וכשמגיעים לגלידה יש ל"יויו" הפתעה: מלבד הטעם הרגיל והבסיסי של היוגורט ב16-24 שקל למנה עם תוספות, יהיו גם טעמים מתחלפים כל חודשיים כשהטעם שעתיד לפתוח את המגמה הוא פירות יער. מנה תעלה בין 19 שקל ל-26 שקל ותכלול שתי תוספות. והתכנון של "יויו" הוא לפתוח עוד סניף עד סוף השנה. ועוד 12 עד שנת 2010.

יויו – רחוב קינג ג'ורג '1 תל אביב. שעות פתיחה בתקופת ההרצה א'-ש' 09:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully