וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמינים ומזמינים

האחים הדס

4.8.2008 / 14:38

האריזה

לפעמים שתי שקיות ניילון זה כל מה שצריך. ארוזות בפשטות, ללא מפיות, סכו"ם או רטבים, הגיעו מיכלי הפלסטיק ובהם האוכל, כאשר שתי שקיות עוטפות אותן ברישול. כשאתה מזמין ממקום עם יומרות של אוכל ביתי, אין סיבה לבקש יותר.

המבחר

האחות הדס רצתה ג'חנון (17 ש') כדי לפתוח כמו שצריך את סוף השבוע. האח הבכור מצדו חפץ בכמה שיותר סוגי שעועית, כדי שיוכל גם הוא להתניע - שעועית ירוקה בשמן זית, שום ולימון (19 ש'), מרק שעועית עם מעט חתיכות בשר (22 ש'), אורז בוכרי בשביל המרק (15 ש') ושניצל (20 ש'), שיהיה בתור תוספת.

סלע המחלוקת

בעוד שהאחות היתה מרוצה מהקצוות השרופים והפריכות של השניצל, אחיה לא יכל שלא להביע את אכזבתו - זה נכון שאי אפשר באמת להרוס שניצל ונכון גם שאי אפשר באמת להתלונן על מנה שעולה 20 שקל, אבל זה של פרידה היה תפל, עבה מדי וחסר ייחוד. לא מתובלן, לא משוח בחרדל ובטח שלא מתפצפץ כמו זה של אמא. אמרנו אוכל ביתי, לא?

השיחוק

בסך הכל בצק, רסק עגבניות, ביצה קשה וסחוג, אבל כמה טעים. זה לא שלא אכלנו בחיינו ג'חנון - הלו, יש לנו שני בני דודים תימניים! - ולמרות זאת זה של פרידה היה כל כך מוצלח - נימוח, עז טעם וכזה שמשתלב נהדר עם הרטבים הפשוטים שמתווספים אליו. מלבד קליפת הביצה, זכר לא נשאר ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כתם לכל החיים

בשלב מסוים נחת פתית אורז בוכרי על שולחן האוכל, וכמו כתם הדם של ליידי מקבת, כך התקשנו גם אנחנו לנקותו. הסיבה לכך היתה כמות בלתי נתפסת של כורכום, שלא נראתה על שולחנינו מאז השתחררנו מצבא ההגנה. מלבד השימוש המופרז שעשינו באקונומיקה לאחר מכן, הוא דווקא היה מאוד טעים.

פרצוף חמוץ-מתוק

ושוב, מחלוקת - האחות חשבה שכמות הלימון הנדיבה שהתווספה לשעועית הירוקה היתה מבורכת; אחיה לעומתה, שמעדיף טעמים של שום ושמן זית, חשב שהיא חמוצה מדי.

המרק

כמה אנחנו אוהבים מרק שעועית. אולי זה בגלל חסכים מהבית (שנים של מרק עוף בלבד), אולי זה בגלל שעמוק בפנים אנחנו פריקים של קופסאות שימורים. ואולי סתם כי זה מרק ממש טעים, בייחוד כשמוסיפים לו נתחי בשר. זה של פרידה היה מוצלח גם הוא, למרות שחסר בו מעט נוזל, כזה שאפשר אחר כך להספיג עם לחם.

שאריות

הזמנו די הרבה אוכל עבור שני אנשים, ככה שכמות השאריות הגדולה קצת מטעה, מה גם שהיא מעידה על הבדלי הטעם בינינו. ובכל זאת, המנה הטובה ביותר, הג'חנון, נשארה ללא זכר. באורז ובשעועית הירוקה נעשה שימוש נוסף ואילו השניצל הלך לעולם שכולו טוב. בשביל 98 השקלים ששילמנו - ממש לא הרבה כסף עבור כל כך הרבה אוכל - זה לא מעט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully