וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם השמש העולה

רותם דרוב

5.8.2008 / 17:13

בצפון אבן גבירול ובמרחק צ'ופסטיק זו מזו נפתחו לאחרונה שתי מסעדות שמגישות סושי, אבל לא רק

הצפון שהיה למזרח. שתי מסעדות שמגישות אוכל מהמזרח הרחוק התמקמו להן באזור צפון אבן גבירול. את "טומיקו", מסעדת דים סאם וסושי, פתחו אפי ויטמן ואורן מרדכי, אפי עבד במסעדת "דים סאם" באלנבי, ואורן ניהל אותה בעבר. ויטמן מבדיל את טומיקו משאר הסושיות שנפתחו לאחרונה באבן גבירול: "אנחנו משלבים מספר מטבחים אסיאתים, יפני כמובן וגם מטבח סיני. כל הדגה שלנו טריה ומגיעה באופן יום יומי, והחומרים שלנו הם באיכות הכי גבוהה".

שתי יחידות של דים סאם יעלו 18 שקל ובמקום אפשר למצוא כופתאות ממולאות בגיוזה תרד, או בקר עם ערמוני מים וכוסברה, וגיוזה עוף עם כרוב ובצל ירוק. יש גם סלט אצות וואקמה עם אטריות סובה, מלפפון, בצל ירוק שומשום שחור בוטנים וג'ינג'ר כבוש ב-38 שקל.

בתחום הסושי אפשר למצוא ספיישל טומיקו- 6 יח' ב-34 שקל של טונה, מלפפון, אבוקדו וטוביקו עטוף במנגו או "אומי"– פוטומאקי עם גבינת פילדלפיה, סורימי, אבוקדו וסלמון טמפורה עטוף בנורי גם ב-34 שקל.

אנשי "טומיקו" מבטיחים 30% הנחה לכבוד השבוע הראשון ובעוד שלושה שבועות יתחיל לפעול במקום שירות משלוחים

טומיקו- אבן גבירול 185 פינת רח' הורקנוס. טלפון: 03-6023777 בשבוע הקרוב המקום יהיה פתוח כל יום מ-14:00 עד 01:00 ועם תום ההרצה הוא יפתח מדי יום ב-10:00

הגיברת מסיון

מרחק שתי דקות הליכה מ"טומיקו", בכיכר מילאנו, נפתח הסניף השני של מסעדת "נויה" האסיאתית מסביון. דן זוארץ השף של "נויה" ובוגר "סושי סמבה" ו"אונאמי" החליט לפתוח סניף שני: "הסניף הזה שונה לגמרי מהמסעדה בסביון. פתחתי פה שילוב של סושי וטאפס בר, יש ניסיון לברוח מהטראנד של הסושיות בעיר, אני יודע שיש סושיות רבות בכל הצפון הישן של תל אביב ואין לי רצון להיות עוד אחת כזאת, תמיד רציתי לפתוח מקום ששובר את החוקים, אני פשוט שונא תבניות, בניתי פה משהו אחר שידבר לכל סוג של קהל, אפשר לבוא לפה לא רק בשביל ארוחה שלמה, אלא גם לשתות כוס יין עם טאפס או רול של סושי, מהבחינה הזאת אני חלק ממתחם בתי הקפה, ישיבה ברוגע עם חברים ונישנוש אפשר גם אצלי"

בתפריט של "נויה" אפשר למצוא אגדאשי טופו ב-16 שקל, או טאפסים של קונפי עגבניה ושום מוגש עם פטה עזים על קרוסטיני רוזמרין ב-18 שקל, או סביצ'ה בס עם פלפלים עגבניות ונגיעות כוסברה ב-18 שקל. במקום יש יש גם רולים מיוחדים כמו emo –אינטיאס, גזר, מלפפון, שבבי טמפורה, בצל ירוק במעטפת טונה אדומה ב-34 שקל ל8 יחידות, או ריינבו- קראב סטיק, אבוקדו קצוץ ומלפפון עם צלופח, סלמון וטונה אדומה 8 יח' ב-34 שקל

NOYA– דה האז 1 תל אביב. טלפון: 03-5460479 שעות פתיחה כל יום מ-12:00 עד אחרון הלקוחות ביום שישי פתוח עד 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully