וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו סאן

רותם דרוב

14.8.2008 / 17:41

ברכות לעובדי ההי-טק. "ניקו" מסעדה אסייאתית חדשה נפתחה במתחם המסעדות בהרצליה

מסעדה אסייאתית חדשה נפתחה בהרצליה. יובל סימון, רק בן 25 וכבר הספיק לעבוד בתחום האופנה, עשה הסבה למסעדנות, גייס לעזרתו את אחיו ואביו ויחד הם פתחו את ניקו. למרות שלמשפחת סימון אין ניסיון רב בתחום המסעדנות יובל מרגיש די בטוח, "אני יודע לתת שירות ממדרגה ראשונה,עם חיוך, תוך כדי שמירה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים" הוא אומר.

על בניית התפריט והייעוץ הקולינרי הופקד דרור שושן שבבעלותו חברה שמתמחה בייעוץ לאוכל אסיאתי. שושן גם מעביר סדנאות במתחם לגעת באוכל. בתפריט אפשר למצוא למנות פתיחה גיוזה עוף וירקות - שלוש יחידות ב-26 שקל, או קרפצ'יו סלמון כבוש בתחמיץ סויה, ג'ינג'ר ובצל ב-30 שקל ויש גם טבעות קאלמרי מטוגנות ב-28 שקל.

למנות עיקריות אפשר לטעום יאמבוקי נודלס – אטריות ביצים עם נתחי עוף,סינטה ופרגית מעושנת ברוטב סויה וג'ינג'ר ב-44 שקל וגם נודלס ניקו – אטריות ביצים עם נתחי בקר, פטריות, תרד ונבטים ב42 שקל. במקום, כמו בכל אסיאתית שמכבדת את עצמה, מגישים גם סושי היחידים או בקומבינציות.

עסקיות מוגשות במקום מ-12:00 עד-17:30 בטווח מחירים של 39-65 שקל.

ניקו – רח' אבא אבן 10 הרצליה פיתוח, מגדלי אקרשטיין שעות פתיחה בתקופת ההרצה לשבועיים הקרובים: א'-ה' 12:00-22:00 ו' 19:00-01:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully