וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעמים החדשים של ביסלי ועוד חדשות

רוני מולה

25.8.2008 / 14:06

עוגות שמרים חדשות, תוספות לחלב, פטריות קטנות וחמודות וכל מה שחדש על המדף

שמרים ושושנים

אסם מרחיבה את סדרת עוגות הבית בשתי עוגות שמרים חדשות -עוגת שמרים בצורת שושנים במילוי קרם שוקולד ועוגת שמרים שושנים במילוי קרם וניל ושוקוצ'יפס.

שולפים מזלגות: "זה נראה כמו תצורה לא נכונה לעוגת שמרים. היא נוזלית מדי ולא מתאימה בגלל טעמה הונילי. עוגת השוקולד היתה סבירה ולמילוי היה טעם לוואי שהפך את העוגה מבינונית למבאסת."

מחיר מומלץ לצרכן- 17.90 לעוגת שמרים שושנים וניל או שוקולד במשקל 350 גר'.

מהיר ועצבני

אסם משיקה מהדורה מיוחדת של ביסלי בתיבול חריף, הביסלי החדש הינו בצורת קובייה ויקרא "חריף עצבני". לראשונה תיוצר המהדורה המיוחדת גם בביסלי אפוי דק ותקרא ביסלי "אפוי דק גריל עצבני".

שולפים מזלגות: "גריל עצבני- פיקנטי אבל לא טעים, ושיהיה ברור אנחנו מחובבי הביסלי. התבלינים אגרסיביים מדי והטעם השולט הוא בעיקר של אבקת מרק עוף. אצל החריף העצבני החריפות מורגשת אבל שוב, הותקפנו בטעם של מנה חמה שלא השאירה ספק לטעמי הלוואי המלוחים והמתובלים מדי - אם כבר הבל פה מהגהנום, שיהיה ביסלי בצל"

מחיר מומלץ לצרכן- 3.90 ש' לאריזה של 50 גר' גריל עצבני או 70 גר' חריף עצבני.

לא רק חלבה

אחוה היא כבר לא רק "החברה של החלבה", היום הם כבר עושים יותר. אחוה השיקה סדרת עוגות שמרים בשלושה טעמים, ממתכוני הבית של חברת "אחוה". העוגות עשויות בצק שמרים רך במילוי בכמות נדיבה, בטעמי השוקולד, הפרג או קינמון עם אגוזים.

שולפים מזלגות: "דווקא לא רע.העוגה מעט יבשושית אבל יחסית לעוגות קנויות, אין על מה להתלונן. מילוי השוקולד היה מוצלח מאוד."

מחיר מומלץ לצרכן: 8.50 - 10.50 ש' למשקל 400 גר'.

זה לא מקלון אוזניים

חוות פטריות תקוע משיקה לראשונה בישראל את פטריות האנוקי הטריות. לפטריות האנוקי מרקם פריך, טעם עדין ומתקתק שמזכיר במקצת טעם של ענבים.

שולפים מזלגות: "בתוך סלט, הפטריות מוסיפות עוד מימד נחמד למרקמים בפה, אבל כשהוספנו אותן לירקות מוקפצים, טעמם נעלם ביחס לפטריות רגילות."

מחיר מומלץ לצרכן: 8 ש' למארז של 100 גר'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שים לי חמוצים

בית השיטה משיקים מלפפון באלדי - מלפפונים קטנים במלח עם פלפל חריף ושום טרי. הטעם החדש פותח בהמשך להצלחת שני טעמים קודמים שהשיקה "בית השיטה" בשנה האחרונה: מלפפון חריף בפלפל שאטה ומלפפון מזרחי בכמון וכורכום. המוצר, כך נאמר, אינו מכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל.

שולפים מזלגות: "המלפפונים מרגישים פחות תעשייתיים מאחיהם הקודמים. בכל מקרה, הם עדיין לא מגיעים לרמת הטעם של מלפפונים מוחמצים בבית."

מחיר מומלץ לצרכן: 9.4 ש'.

טחינה סביבתית

בארכה, נכנסת בימים אלה לקטגורית מוצרי המזון האורגניים עם השקת טחינה אורגנית משומשום מלא. הטחינה האורגנית מיוצרת מגרעיני שומשום מלא אורגני שגודל בשדות אתיופיה בשיטות גידול מסורתיות, ללא חקלאות אינטנסיבית, ללא חומרי הדברה, הורמונים או הנדסה גנטית.

שולפים מזלגות: "הטעם של השומשום המלא לא פוגם בטחינה אלא הופך אותה לדחוסה וכבדה יותר. הטעם שלה יוצא מגבולות רוטב טחינה לפלאפל ובגלל זה הוא עדיף כתיבול לחציל קלוי או ירקות."

מחיר מומלץ לצרכן: 17 ש' ל – 400 מ"ל.

מתוק ואנרגטי

אסם משיקה דגני בוקר חדשים של נסטלה בסדרת פיטנס: פיטנס נגיעות שוקולד. בדגני הבוקר החדשים משולבים דגנים מלאים יחד עם דגנים מלאים מצופים שוקולד.

שולפים מזלגות: "איזה כיף שיש קורנפלקס בריא שהוסיפו לו שוקולד בלי לפגוע בעובדה שהוא מחיטה מלאה ורווי סיבים. כמות השוקולד מספקת ובתוספת חלב, השוקולד לא מתוק מדי."

מחיר מומלץ לצרכן: 20.90 ש' לאריזה של 375 גר'.

צ'יריוס מתעדכן

אסם מרחיבה את סדרת דגני הבוקר צ'יריוס עם טעם חדש- צ'יריוס יוגורט וניל שעשוי מדגנים מלאים ורווי ויטמינים.

שולפים מזלגות: "הדגנים טעימים אבל אי אפשר להגיד עליהם שהם הצלחה מסחררת. חלק מהדגנים ללא ציפוי וחלקם מגיעים עם ציפוי יוגורט שהיה מעט מתוק מדי ובעל מרקם קמחי. כשאוכלים את הדגנים עם חלב, נשאר על הכפית חלק מציפוי הדגנים וזה לא אסתטי במיוחד."

מחיר מומלץ לצרכן: 20 ש' לאריזה של 345 גר'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully