וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרפקים בע"מ

רותם דרוב

20.8.2008 / 1:05

המסעדה החדשה "קבינה" מגישה גריל ישראלי בפיתה או בצלחת באווירת רטרו ובמחירים שפויים. שלום לתמימות

ממש בקצה של שדרות רוטשילד התל אביביות, במקום שבו הן נפגשות עם רחוב הרצל נפתחה לאחרונה "קבינה", מסעדת גריל ישראלי. את המקום פתחו אודי אזקיאל ותומר קלדרון, שבבעלותם הסניף הפלורנטיני של "רוטשילד".

אודי אזקיאל, קונדיטר בהכשרתו, מעדיף להתרפק: "הרעיון שלנו הוא ליצור קשר עם ישראל התמימה של שנות ה-50. אני מאמין במטבח פתוח, שהכל נעשה מול עיני הלקוח, אין סודות וכל תנאי הסניטציה פרוסים בפניו, כל ההכנות נעשות כאן, כל הבשר טרי וכל הסלטים והתוספות נרקחות במקום, אפילו את הנקניקיות אנחנו מכינים אצל הקצב לגזיאל מרמת גן".

העיצוב תואם את השאיפות: את הקירות מעטרים גזרי מגזינים ישנים, מהתקרות משתלשלות נברשות וינטג', ובחלל המסעדה ניצב מקרר אמקור גדול.

בתפריט אפשר למצוא כבדי עוף בפיתה 25 שקל, או בצלחת 35 שקל. צ'וריסו בפיתה או בצלחת 26 שקל או 36 בהתאמה, פרגית בסילאן, וגם נתח קצבים ב-45. בימי שישי מוגשת במקום ארוחות בוקר ב-30 שקל.

ב"קבינה" מוכרים גם מה שהם מכנים דליקטסים: שמן צ'ילי בעשרה שקלים, או צנצנת של שום קונפי ב-18 שקל, או עשר יחידות של קבב טלה ב-45 שקל. בקרוב ירכשו אנשי ה"קבינה" אופנים אותם הם ישאילו לכל דורש תמורת פיקדון בלבד

קבינה, הרצל 10. שעות הפתיחה לתקופת ההרצה –א'-ה' 11:00-18:00 ו'- 11:00-16:00. מתחילת ספטמבר שעות הפתיחה יתרחבו עד חצות. המקום כשר.

  • עוד באותו נושא:
  • קבינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully