וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הים הקטנה: איזבל

רותם דרוב

21.8.2008 / 16:23

הבעלים של NG האהובה פתח ברחוב הארבעה בתל אביב את "איזבל" שמתמחה באוכל שהגיע מן הים

הבעלים של מסעדת הסטייקים האהובה NG מנווה צדק החליט לשלוח זרוע גם לתחום מאכלי הים. השבוע נפתחה ברחוב הארבעה בתל אביב "איזבל". במסעדה אין לא מוגשות מנות של בשר ואפילו הצמחונים יצטרכו לפשפש היטב בתפריט כדי למצוא משהו לאכול.

"NG חוגגת חמש שנים", מספר גיורא אשכנזי האב הגאה של שתי המסעדות, "NG ידועה בתור מסעדת בשרים מאוד ספציפית שמתמחה בנתחי בשר בלבד, אפילו המבורגר או שיפודים אין לנו בתפריט. אני מאוד אוהב פירות ים, אבל לא רציתי להתחיל לערבב ולשנות את התפריט ב-NG, לכן החלטתי לפתוח מסעדה שתתמקד רק בפירות ים, עד כדי כך שמי שלא אוהב מה שיוצא מהים ,פשוט אין לו מה לחפש פה."

במקום מוגשים ארבעה סוגי שרימפ שונים: הבלק טייגר הנפוץ, הוואנמה שמגיע מהמזרח הרחוק וידוע בעסיסיותו, הקריסטל המקומי, והג'מבו הגדול. כולם מגיעים ברטבי שמן זית, גבינה כחולה או חמאת כמהין בטווח מחירים שנע בין 45 ל-65 שקל. בפתיחה אפשר לדגום קוקי סן ז'אק ברוטב בשר סרטנים וטימין ב-48 שקל, או פלאפל שרימפס עם טחינה ירוקה ב-30 שקל, לעיקריות אפשר להזמין ריזוטו פירות ים שחור וסרטן כחול ב-60 שקל או קראב-בורגר - סרטן רך שריון שמגיע כמו המבורגר בלחמנייה בליווי תפוצ'יפס ב-55 שקל. חובבי המולים יוכלו למצוא אותם ב"איזבל" כשהם שוחים במגוון רטבים במחיר של 78 שקל לחצי קילו. על כל המבחר העשיר הזה יהיה אחראי השף אביב רגב שעבר בלה סנטרל וגם במסעדת ארקדיה של השף עזרא קדם.

אשכנזי מגיש את נושא הטריות: "כל מה שמוגש במסעדה יצא מהים או היום או אתמול, אם זה מהים התיכון או בטיסה ישר מבלגיה וצרפת, אנחנו מבטיחים להיות תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקשור לסחורה טרייה, מה שיהיה טרי אצל הדייגים, יוגש גם אצלנו"

איזבל. הארבעה 16. טל' 5610630. פתוח: א-ה' 12:00 עד לקוח אחרון, שישי ושבת 13:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully