וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים דיאט: יש דבר כזה?

רוני מולה

31.8.2008 / 13:13

עוגיות האוראו הופכות את עורן, קונפיטורה מתאנים, מים דיאט והקרקר שעושה עלייה משמחת

הלבן יוצא החוצה

עוגיות האוראו הוותיקות עברו מתיחת פנים ומקבלות אחיות חדשות לטעם הותיק והמוכר: ביסקוויט וניל וביסקוויט שוקולד במילוי וניל.

שולפים מזלגות: "ביסקוויט הוניל מתוק מדי ותעשייתי ולא משאיר שום זכר לאוראו המקורי. העדפתי שביסקוויט הוניל ישאר בפתי בר. ביסקוויט השוקולד טוב אבל לא מספיק מורגש מול המילוי האגרסיבי. בשורה התחתונה: אם זה לא שבור, אל תקלקלו את זה."

מחיר מומלץ לצרכן: 10.5 ש' לאריזה של 176 גר'.

הטעם החדש של 778

לרגל החגים, מציע מותג הקונפיטורות 778, טעם חדש של קונפיטורת תאנים, המכיל 45% פרי ומצטרף לשישה טעמים שכבר קיימים בשוק.

שולפים מזלגות: "הקונפיטורה נטעמה בשני מצבים: על פרוסת לחם ובתוך עוגיות ריבה ופירורים. במילוי העוגיות היתה הצלחה אדירה כי הפרי חתוך לחתיכות קטנות, דבר שמקל על המריחה שלו על עוגה, אבל כשזה הגיע לפרוסת הלחם, הטעם הסינטתי של הקונפיטורה לא השאיר מקום לטעויות והפרוסה נזרקה לפח בליווי פרצוף מאוכזב."

מחיר מומלץ לצרכן: 12 ש' לצנצנת המכילה 340 גר'.

מים ללא מים

חברת water&free מציעה גירסה דיאטטית למים בטעמים. המשקאות החדשים מכילים קלוריה אחת ל- 100 מ"ל, מועשרים בתה ירוק ואינם מכילים סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים.

שולפים מזלגות: "טעם תפוח- את ניחוח תרכיז התפוחים הרחתי מפתיחת הפקק. והטעם? מרגישים ששותים מים, אבל הטעם הממתיק-מלאכותי של התפוח משתלט וגורם לבחילה קלה.

"טעם אפרסק אננס- הריח פחות חזק מקודמו והטעם הוא אותו ממתיק סוכרוז שאי אפשר לסבול. גם אני, ששותה דיאט קולה כל חיי, לא התמודדתי עם טעם הלוואי. בשורה התחתונה: כאילו לקחו מהמים את החיוניות שלהם."

מחיר ממולץ לצרכן: 6 ש' ל- 500 מ"ל.

קרקר נגד קרקר

חברת 'סיימן' החלה לשווק לאחרונה בישראל את הקרקר הנמכר בארה"ב: Ritz קרקר מצופה בצידו האחד בשכבת מלח עדינה.

שולפים מזלגות: "מומלץ למי שאוהב מלוח כי הקרקר מלוח מאוד. הקרקר לא מתפורר במיוחד ובאופן כללי, הוא הרבה יותר איכותי מרוב הקרקרים שטעמנו בארץ. קרה גם שהתחלנו לאכול ולא הצלחנו להפסיק."

מחיר מומלץ לצרכן- 17 ש' לאריזה של 425 גר'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully