וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטיף של רבי עקיבא

אדר ריכטר

3.9.2008 / 11:49

שוקולד חרובים חדש באריזת בונבוניירה ובצורת חטיפים אישיים יצא לשוק. גרופים של מתוקים דווקא אהבו, שוחרי הבריאות נותרו חשדניים

אפשר לומר ששוקולד חרובים הוא למעשה משל על החיים. הוא נראה כמו שוקולד ומריח כמו שוקולד, אבל השאלה מה בפנים ואיזה טעם יש לזה. שוקולד המבוסס על חרובים במקום קקאו, משרת בדרך כלל את האינטרסים של אלה שבחרו לאכול אוכל הנחשב בריא יותר וסביר להניח שהתותחים הכבדים של השוקולד, אלה שישכנעו אתכם ששוקולד המורכב מ-78% קקאו לפחות, בטעם מרוכז, הדומה לשני אספרסו קצרים בלי סודה, הוא החומרים ממנו עשוי גן עדן, יסתכלו בעין עקומה על מעריצי שוקולד החרובים.

מפעל תופינית משיק לקראת החגים שתי סדרות חדשות של שוקולד חרובים. האחת של חטיפים אישיים בטעמי פטל, תפוח ותפוז וקוקוס, והשנייה היא סדרת פרלינים במראה אלגנטי.

מספר נסיינים טעמו את השוקולד החדש, (בעל השם הלא מוצלח והלא רציני "הפתעה"), תוך הקפדה שלא להתעסק עם נסיינים מורעבים ונואשים שיגידו "אמן, טעים סלע" על כל דבר שיכניסו לפה.

ההפתעה לא אחרה בוא. חובבי המתוקים דווקא אהבו את השוקולד, חלקם הגזימו ואמרו שלא ניכר הבדל בין שוקולד חרובים לרגיל, אבל בסה"כ היה "טעים, לא רע". ניכר היה שהוא עשה את העבודה בסוף יום במשרד, במיוחד בחטיפים שמגיעים בטעמי קוקוס ותפוז, שמטשטשים מעט את טעם החרובים. אפשר לומר שקשה לטעות ולחשוב שהחרוב הוא בעצם קקאו, אבל ביחס לממתקים מסוג התחליפים, הוא בהחלט טעים. אם לא תחשבו על שוקולד אמיתי בזמן הלעיסה אתם אפילו עשויים לקבל את האשליה המושלמת.

אבל המבחן האמיתי עמד לפני אנשי מזונות הבריאות, אלה שעוברים בדקדקנות על רשימת המרכיבים, לפני שהם שמכניסים משהו לפה. במבט ראשון נראה היה שהציפייה לפגוש בחטיף בריא, התמלאה. חטיף השוקולד-תפוז, למשל, מורכב מסוכר, אבקת חלב (שמנה), שומן צמחי לא מוקשה, אבקת חרוב, תירס, ונילין, ליציטין, סויה ותמצית טבעית. אם נניח לרגע את עניין האבקות והתמצית הטבעית (לא ברור של מה), נגלה שלא תמיד המרכיבים שכלולים, עמדו בקנה אחד עם הטעמים שבפה. מקור הקראנץ' הנעים שמתפצח בפה, למשל, לא נראה במרכיבים. גם תפוזים או תפוחים לא הפגינו נוכחות במרכיבים. מצב המרכיבים בפרלינים כולל גם צבעי מאכל מצערים ו"חומרי טעם טבעיים" – ללא פירוט מספק.

בסיכומו של יום אפשר לומר שהחטיפים הם בהחלט נשנוש מתוק מספק. הפרלינים יכולים להיות גימיק-בונבוניירה נחמד למי שנבצר ממנו לאכול שוקולד אמיתי.

מחירים:
חטיף "הפתעה: 6.5-7.5 ש'
פרלינים "הפתעה": 33 ש' ל-9 יחידות

להשיג בחנויות הטבע.

  • עוד באותו נושא:
  • שוקולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully