וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 טפאסים ויאכטה

רותם דרוב

2.11.2008 / 15:24

מסעדה חדשה של רהב הררי נפתחה במיקום המצוין של בית המרינה בהרצליה. התפריט מבוסס על מנות ראשונות ומצב הרוח של השף

השף רהב הררי פותח את "פורט", מסעדת שף חדשה במיקום הנחשק של בית המרינה בהרצליה, אחרי שעבד בעבר במסעדת קלואליס, בבורסה בר"ג.

זוהי הפעם הראשונה בה משיק הררי מסעדה, שתיפתח בשת"פ עם עמוס מילשטיין, מהבעלים של קלואליס. נראה שהתפריט המובסס על מאזטים של בשרים חמים כבושים, ירקות ופירות ים, משתלב לא רע בכלל באווירה הים תיכונית שמשרות היאכטות השוכנות במרינה. הררי מתווה את הקו של המסעדה: "המטבח ילך לפי תחושות הלב שלי. האוכל שאני מבשל הוא פועל יוצא של האישיות שלי - מצד אחד פשוט וזני, מצד שני בעל שכבות מרובות".

התפריט ב"פורט" מורכב מ-35 טפאסים תחת הקטגוריות של גבינות, בשרים חמים וקרים, ופירות ים, המוצעים לצד מנות עיקריות, למען כל מי שרגיל לנוהל הקבוע של מנת פתיחה ועיקרית. "יש לי רצון שאנשים יפתחו שולחן", מדגיש הררי, "שייהנו באווירה פחות מעונבת, בילוי של חברים". הררי מתכנן התנהלות לא מעונבת גם למנות שבתפריט ומקווה לשנות את המנות הקבועות מדי פעם בפעם.

"יש לי מנה שנקראת 'חציל איך שמתחשק לשף', שתזכיר לי שגם אם אין לי חשק ומוזה - יש מנה אחת שחייבים לחשוב מדי פעם איך משנים אותה לכיוון אחר. הבישול אצלי לא מתרחש באווירה לוחצת, המטבח הוא התרופה שלי ללחצים, אחי הוא יוצר בתחום המחול וחי בניו יורק (סער הררי) והוא תמיד אומר לי שכשהוא נלחץ ואין לו מוזה, הוא נכנס לסטודיו ומתחיל לרקוד. אני מאמץ את הגישה הזאת - כשאני לחוץ ובלי מוזה, אני נכנס לבשל והכל מסתדר מעצמו".

טעימה מתוך התפריט העלתה מאזטים כמו מוצרלה בפאלו עם פלפלים קלויים ב-29 ש', פרשוטו די פארמה ב-46 ש' או צ'ובה-צ'ובה (מין סוג של קבנוס מזרח אירופאי ב-15 ש'). לחובבי הים יש קרפצ'יו שרימפס ב-25 ש' או סביצ'ה דג ים ב-28 ש'. לקרניבורים יש קציצות קצבים מאנטריקוט וסינטה עם עשבי תיבול ב-33 ש'.

למי שמפחד ללכת לאיבוד בין שפע המאזטים מציעים ב"פורט" דילים לזוגות עם מספר מאזטים קבוע ב87 ו-99 ש' לסועד.

פורט, רח' הצדף 1, הרצליה (בית מרינה). שעות פתיחה: כל השבוע 19:00-23:00. בעוד כחודש תעבור המסעדה למתכונת צהריים. טל' 09-9511555.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully