וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר משפחתי

רותם דרוב

8.12.2008 / 0:01

בילדות הם עבדו אצל סבא שלהם, שבבעלותו היה איטליז בשוק הכרמל. עכשיו האחים למל פותחים איטליז גורמה משלהם ברחוב בן יהודה בתל אביב

אנחנו צריכים להרגיש שאנחנו סומכים על מי שחותך לנו את הבשר. לכן, קצב טוב זה משהו שכשמוצאים, כבר נשארים איתו לכל החיים. "איזו הבשרים" שנפתח בצפון רחוב בן יהודה בתל אביב מסתמן כאיטליז שיקבץ סביבו מעריצים רבים. את המקום פתחו האחים לבית למל, צביקה ואיציק, ש"איזו", למקרה שתהיתם, זה קיצור בלקני של יצחק.

"אנחנו דור רביעי לקצבים" מספרים השניים, "לסבא שלנו היה אטליז במשך הרבה שנים בשוק הכרמל, ובחופשים כל האחים ובני הדודים היו מגיעים לעבוד ולעזור, לאחר שעבדנו בתור שכירים בכמה מקומות החלטנו שאני רוצים לפתוח מקום משלנו, לא ידענו בדיוק היכן, אבל היה לנו חשוב לא לפתוח בצמוד לאטליז אחר, אלא להיות יחידים באזור, מהמיקום הנוכחי שלנו אנו מאוד מרוצים, יש פה חנות דגים קרובה, וירקן ממש ממול, ככה שגם טיפים ומתכונים לגבי איך ומה לעשות עם חלקי בשר שריריים שמתאימים לבישול קדרה אנחנו נותנים, ושולחים לירקן כדי שירכשו ירקות לתבשילים, חשוב לנו לתת חוויה לקונה עבור הכסף הטוב שהוא משלם" הם מבהירים.

ב"איזו הבשרים" מציעים מגוון של חלקי בקר המגיעים בנתחים עצומים ומתיישנים במקרר גדול במקום ומפורקים על ידי האחים למל בעצמם, קילו אנטריקוט יעלה 140 שקל, פילה עגל יעלה 180 שקל ותמורת קילו שפונדרה או אסאדו תשלמו 50 שקל, יש גם צ'וריסוס וקבב שמיוצרים במיוחד עבור המקום, וגם עוף שלם המוגדר עוף חם, אשר נשחט ביממה האחרונה ולא צונן, ב-22 שקל לעוף.

במקום אפשר לרכוש גם יינות איכות, בעיקר של המותג ג'יאקונדה ומחירם נע סביב 100 שקל לבקבוק, יש גם ראקי טורקי ב-38 שקל ("מעולה על צלעות כבש" מבהירים האחים) ובקבוק של פלאם קלסיקו יעלה 75 שקל.

איזו הבשרים – בן יהודה 169 תל אביב. שעות פתיחה – א'-ה' 07:30 –20:00 ו' 7:30-16:00





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully