וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזירון ופרה שמנה, בדרך לגיהנום

רוני מולה

24.12.2008 / 13:19

שאול אברון יאכל הרבה חלמונים, רן שמואלי ישחה בשמנת וניר צוק יתחיל ויגמור בכבד אווז. חמישה שפים בוחרים את הארוחה האחרונה

שאול אברון: ארוחה עם ביצים

"הייתי הולך על נתחים גדולים: חזיר קטן שיסתובב על גריל, טלה קטן, אולי להוסיף רוסט של פרה שמנה. כשחושבים על זה, הייתי מוסיף לזה גם הרבה ביצים, בעיקר את החלמונים, כך שיהיו כמה שיותר ביצי עין. לצד זה כמובן, יינות מבורגון, כמה שיותר מיושנים. אני מאמין שזו ההכנה הטובה ביותר אחר כך, לאש הגיהנום".
אברון הוא שף ובעלים של מסעדת יועזר בר- יין

רן שמואלי: איילה שגדלה בנינוחות

"נתחיל בקוקטייל של תפוחי אדמה קטנים, כאלה שרובושון מכין מהם את הפירה המדהים שלו. אופים בתנור, בוצעים לחצי, מוסיפים כף שמנת כמו פעם (שמגיעה ל-95% שומן בערך) עם הרבה קוויאר בלוגה. הרבה מאוד.

"למנה ראשונה, יש מנת טורטליני אגדית שאכלתי במסעדה בצפון איטליה לפני 15 שנה. בצק הטורטליני הוא כמעט שקוף ובפנים מילוי גבינת צאן עם שמן כמהין ופרוסות טרטופו. זו היתה מנה עם טעם מדהים שמתפוצץ בפה.

"אעצור למנת ביניים: לובסטר. סטפן מכין את הלובסטר עם רוטב לימון תאילנדי. אין ספק שהוא מדהים גם בגלל חצי קילו חמאה שאיתה הוא מתחיל.

"המנה העיקרית תהיה צלעות איילה. אי אפשר להשיג אותן בהרבה מקומות, ואלו אינן איילות צייד. מגדלים אותן בנינוחות באוסטרליה וניו זילנד והן מנה שאפשר פשוט להתעלף ממנה. את הצלעות הייתי אוכל עם פטריות יער טריות, פורצ'יני, שנטרל ומורל.
אחרי כל זה, הקינוח כבר לא מעניין."

רן שמואלי הוא השף של "קייטרינג רן שמואלי" ושופט בתכנית "קרב סכינים".

אלי לנדאו: קיפודים במקום מתוקים

"האמת היא שאם אדע שאני בדרך למות, לא אשנה כלום, בעיקר בכל מה שקשור לתענוגות החיך. השחיתות לדעתי היא לאו דווקא קוויאר עם עלי זהב, אלא דווקא דברים מוכרים ואהובים. הארוחה שלי תהיה ארוחת פירות ים נאים: אויסטרים, צדפות, והכי טובים הם קיפודי ים שיש להם טעם טעים, מתקתק ומופלא, ולעיתים נדירות הם מגיעים לארץ. הארוחה שלי לא תכלול מתוקים, כי זו לא התאווה הכי גדולה שלי".

דוקטור אלי לנדאו הוא קרדיולוג, בשלן וחיבר יחד עם חיים כהן את הספרים "מבשלים" ו"מבשלים 2"

ניר צוק: כבד אווז - והרבה

"הפייבוריט שלי הוא אויסטרים עם שמפניה, אבל בשמחה הייתי יכול לאכול גם כיכר שלמה של טרין כבד אווז עם בקבוק של פינו נואר וכיכר לחם. אם מישהו היה רוצה לעשות ארוחת שחיתות מופרעת, הייתי מספר לו על ארוחה שעשיתי לא מזמן למישהי בבית, שכללה 12 מנות המבוססות על כבד אווז וכמהין. את זה קשה לעבור בשקט".

ניר צוק הוא השף של מסעדות קורדיליה, נועה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

איילת לטוביץ': צדפות ושקדי עגל לקינוח

"אין כזה דבר מושחת באוכל. הארוחה הכי טובה והכי מושחתת מבחינתי חייבת לכלול המון צדפות. מצד שני, הארוחה יכולה להיות גם פרסית ולכלול סבזי, גונדי וירק עם צנונית. זה הטעם האחרון שישאר לי על הפה. אבל אם הייתי רוצה ארוחת שחיתות אמיתית הייתי מתחילה עם צדפות וקוקי סן ז'ק, עוברת לאנטריקוט ומסיימת עם שקדי עגל לקינוח".

איילת לטוביץ' היא השפית של ביתא קפה בתל אביב, הוציאה ספרי בישול ומבשלת בתכניות טלוויזיה רבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully