וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף באו באו

רותם דרוב

29.12.2008 / 0:22

אולי בזכות המיתון אוכל הרחוב האסיאתי יעשה את העליה הגדולה שכולנו מחכים לה. במינגלינג החדשה ממש משתדלים בכיוון

משולש הרחובות הרצל, לילינבלום, רוטשילד בתל אביב מתחיל להראות כמו נושא הדגל של המיתון הקולינרי. מזללות מעוצבות המציעות אלטרנטיבה זולה למלא את הקיבה:פיצה איכותית ב'בטא הפיצה', המבורגר שף ב'וולפגנג', או מזנון וינטג' ישראלי ב'קבינה'. אל תוך כל החבורה הזולה הזאת הצטרף לאחרונה 'מינג-לינג': בר לחטיפי גיוזה ובאו, אותם כיסוני בצק ממולאים בכל טוב ומבושלים באדים.

את מינג-לינג פתחו האחים לרמן, תמיר וכרמל. הראשון הוא המוח הקולינרי שחזר לארץ לאחר שנים של התלמדות בצרפת, עבודה במסעדות גורמה בפריז וגם בעלות על מסעדות שונות בארה"ב: "הרעיון הוא להכניס פאסט פוד אסייתי, ברמת אוכל הרחוב בסמטאות שנגחאי או טוקיו", הוא מסביר, "אנחנו לוקחים את המטבח האסייתי המסורתי – בישול במים ואדים, ומתאימים אותו לחיך הישראלי, אין לי כוונה לייצר אוכל אותנטי מדויק כמו בארץ המקור" התפריט מכיל בעיקר שני סוגים של כיסונים, באו – לחמניה קטנה מבצק שמרים במילוי בשר וירקות וגיוזה – כיסוני בצק דקיק, קטנים יותר ומכילים גם הם תערובות שונות.

"מבחינה תזונתית זאת הדרך הנכונה ביותר לאכול, אין פה כמעט שומן, האדים משמרים את הערכים התזונתיים של הירקות ואפילו באו מ-50 אחוז קמח מלא יש לנו להציע, יש גם תפריט צמחוני כך שהארוחה תתאים לכולם"

צורת הישיבה במקום שונה לחלוטין ממה שהכרתם, בניסיון לתקשר עם טראסות האורז האסייתיות הישיבה היא על מעין טריבונת עץ שעושות הרגשה של מדרגות בכיכר אירופאית. ותמיר לרמן מסביר את הרעיון: "אין מה לחכות אצלנו לשולחן, אדם יכול לבוא לפה בהפסקת הצהרים שלו או אחרי בילוי, תוך שתיים שלוש דק' לקבל את המנה שהזמין, להתיישב לאכול וללכת בתוך פחות מ-25 דקות, כולם יתערבבו אחד עם השני, היי! המקום בכל זאת נקרא מינגלינג"

באו אחד יעלה לכם 7 שקל, ושישיית גיוזה תעלה 21 שקל, במקום יש גם נודלס ואורז ועיסקיות ב-26 ו-36 שקל.

מינג-לינג הרצל 12. שעות פתיחה :א'-ה' 11:30 עד אחרון הלקוחות, ו' סגור ומצאת השבת ועד אחרון הלקוחות.. טלפון: 077-3500901. כשר בהשגחת הרבנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully