וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יושי

רותם דרוב

31.12.2008 / 1:24

יוסי חולו, שהקים את סושי בר בזל, חוזר בגדול לעסקי הדגים הנאים עם סושי יושי החדשה שפתח בתל אביב

מה שאנחנו זוכרים מהפינה של שלמה המלך וארלוזרוב – מול הסופר זה בעיקר את ירקן הבוטיק המיתולוגי שכונה היהלומן, או הרוקח, על שום הסחורה המנצנצת שהביא ומכר במחירי בית מרקחת. מאז שהוא עזב לפני כמה שנים אנחנו אמנם הצלחנו לשקם את חשבון הבנק, אבל הלוקיישן לא ממש רווה נחת. לפני שבוע נפתחה במקום סושיה חדשה Yoshi .

את המסעדה פתח יוסי חולו ו'יושי' זה בעצם שיבוש של שמו: "אני מכין סושי כבר 17 שנה. למדתי את התחום בניו יורק בשנות ה-90. לאחר מכן חזרתי לארץ ופתחתי את סושי בר בזל, לפני חמש שנים מכרתי אותו ונסעתי לברצלונה וגם שם פתחתי סושי-בר, חזרתי לפני שנה לישראל ורציתי קצת לנוח מתחום האצות והדגים, אז קניתי את בית הקפה שהיה פה קודם והחלטתי לתפעל אותו". לאט לאט כמו הוא חזר לשחות עם הזרם: "היו מגיעים לפה לקוחות מהשכונה שזכרו אותי מסושי בר בזל והופתעו לראות אותי מכין קפוצ'ינו, כשהבנתי שכבר לא אוכל לברוח מהתחום נכנס לי הג'וק בחזרה, שיפצתי את המקום לחלוטין ופתחתי פה את yoshi במקומו, ואישתי ג'וג'ו עוזרת לי בכל מה שקשור לאירוח"

כשזה מגיע לסושי, חולו מאמין שאף אחד לא יכול לעצור אותו: "אני חושב שבתחום של האוכל היפני, אני הטוב מכולם, בטח לעומת הרמה שיש בארץ, פשוט חזרתי לעשות את מה שאני עושה הכי טוב"

בתפריט אפשר למצוא נגירי סושי ב-8-11 שקל ליחידה, או הוסו מאקי 6 יח' ב-16-21 שקל. ויש גם הפתעות כמו דונבורי - קערת אורז מאודה ומעליו תוספות מעניינות כמו המבורגר עטוף בפירורי פאנקו בטווח מחירים של 39-45 שקל "מדובר במשהו חדשני בארץ, ביפן זהו אוכל רחוב עממי ופשוט שנתתי לו טוייסט יחודי"

YOSHI ארלוזרוב 76 פינת שלמה המלך. טלפון: 03/5225125. שעות פתיחה: כל השבוע 12:00 עד חצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully