וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף תשכחו את השניצל

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

7.1.2009 / 0:02

לרשימה המצומצמת של מקומות תל אביביים שטובים לארוחת בוקר איטית ומושקעת, מצטרף קפה נואר עם תפריט ארוחות בוקר חדש. דנה דרבינסקי מבקשת תוספת בייקון

התור מול קפה נואר בשישי בבוקר, זמן שבו אנשים מחפשים את ארוחת הבוקר היחידה בשבוע שלא מתפשרים עליה ולא ממהרים אחריה, הוא ארוך, עקשני ומשתווה לתור שמתקבץ באותן שעות בחלק של אחר של העיר, מול אגס בנדיקט בבן יהודה - המסעדה שיצרה באז גדול והפכה לשם גנרי לארוחות בוקר תל אביביות בחוץ.

אבל לקפה נואר, המוסד הותיק, זה שיש לו ויברציות של סנוביות קלה ויופי ואופי אירופאים, אין במה להתבייש מול מקומות חדשים. בשבוע שעבר השיקו אצלם תפריט חדש של ארוחות בוקר שעומד לחזק להם את הבקרים, משמעותית. התכנית איתה הם יצאו לדרך היתה להיפרד מהעידן הטרחני של ארוחת בוקר עם כלים חמודים של תוספות קטנות, שגורמים ללקוחות להריץ את המלצרית שוב ושוב, כדי שתמלא אותם. בארוחות הבוקר החדשות יש פה ושם כלים קטנים למילוי בלתי פוסק, אבל האטרקציות הן אחרות. ההצעה הטובה ביותר בתפריט הבוקר החדש היא Egg Cocot מנה של שתי ביצים רכות שנפתחו, קיבלו חיזוק של שבבי פטריות כמהין ונכנסו לתנור בתוך כלי חרס קטנים עד שהפכו לביצים רכות וחמימות. הביצים האלה מקבלות על הראש תלתל טעים של קריספי בייקון ומסביבן בצלחת יש גם ירקות קלויים בגריל (טעים), גבינת פטה (למילוי מחודש!), סלט ירקות, מנת לחם, חמאה, ריבה ביתית, מיץ סחוטרי ושתייה חמה, בעלות של 58 ש'.

הקהל שמתעקש בחוץ או בכניסה למסעדה, קצת מלחיץ ומכוון את בעלי המצפון לארוחה קצת מהירה יותר מהמתוכנן, אבל טעים שם, זה בטוח. השף של נואר הוא שי כספי שהגיע ממסעדה היוקרה קלואליס ונמצא בנואר כבר שלוש שנים. הסגנון שלו מורכב ומושקע - הוא הכין למשל לתפריט הבוקר החדש גם מאפה מתוק וחתיך מאד, במילוי גבינת ריקוטה, שמנת ותפוחי עץ אפויים, עם הסתלסלות של קרם פטיסרי למעלה ורוטב פירות יער (26 ש'). עוד מנות יפות יפות בתפריט ארוחת הבוקר הן קומבינציות הברוסקטות.

הזולות שבהן עולות 24 ש' - למשל ברוסקטה עם האם וגבינת עמק, עגבניות ורוקט. היקרה עם הרוסטביף, ביצת העין, העגבניות והקורנישונים עולה 38 ש'. יש גם עסקית של ברוסקטה וקפה שעולה 22 ש'. סוד יחסית שמור הוא שלקפה נואר יש חניה שזמינה ללקוחות בערבים במשך כל השבוע וזמינה גם בשישי ושבת בבוקר. עכשיו אתם באמת יכולים לעבור להרצליה.

קפה נואר, אחד העם פינת נחמני, 03-5663018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully