וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו כן שף!

רותם דרוב

7.1.2009 / 14:04

אחרי הזכיה ב"המטבח" סהר רפאל לא עוצר. לאחרונה פתח את כדיתא הכשרה במושב תימורים

סהר רפאל ממשיך לדהור. אחרי מסעדת כרמים וכמובן המסעדה במלון הרודס באילת שבה זכה בעקבות תכנית 'המטבח', פתח רפאל במושב תימורים את 'כתידא' הכשרה סמוך לקריית מלאכי: "זאת מסעדה כשרה שנוגעת לחתך אוכלוסייה אחר, המון אנשים שמעו על 'כרמים' ורצו לבוא ולטעום מהאוכל שלי אבל בגלל חוסר הכשרות הם לא יכול לעשות זאת, אמרתי לעצמי – בוא נלך לקראת האוכלוסייה, ואכן הקהל לא מאכזב, המסעדה פתוחה פחות מחודש וכבר היא שוקקת חיים, כמעט בלי פרסום, הקהל מגיע רק מפה לאוזן וזה נורא מחמיא". רפאל מודה שיש קושי מסוים במסעדה כשרה "כמובן שידעתי שלנהל מטבח כשר זה קשה, אבל לא ידעתי כמה. נורא קשה להשיג חומרי גלם איכותיים שיהיו גם כשרים כמו בשר טוב למשל".

לשאלה איך הוא מסתדר עם ניהול של שלוש מסעדות נאנח רפאל: "זה לא קל, אם אתה דואג לשלוש מסעדות אתה קצת שוכח לחיות, הלו"ז שלי למשל קבוע שלושה שבועות מראש, אני חושב על תפריט מסעדה אחת כשאני מוצא את עצמי בעצם במסעדה אחרת".

המסעדה מכוונת היטב לקהל הישראלי שאוהב אוכל טוב: "יש פה מוצרים מקומיים, אפילו חלק מהירקות מגיעים מיישובי הסביבה, אני רוצה שהסועד יאכל אוכל ישראלי מקומי, לא מזרחי עממי, אלא אלגנטי, בקשת טעמים שהוא מכיר".

התפריט מציע שקדי עגל ופטריות בגריל על קרם ארטישוק ב-41 שקל או פלאפל טלה על סלט קצוץ ב-32 שקל לפתיחה, לעיקריות תוכלו לטעום 400 גר' של צלע עגל חלב על קרם תפוחי אדמה בקונפי שאלוט ויין אדום תמורת 52 שקל, או פילה סלמון על פירה שורשים ב-81 שקל, ולקינוח יש סיגר ביתי ממולא בקרם פיסטוק שמחירו 31 שקל.

"כדיתא" במושב תימורים טלפון 1700-55-58-56
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-24:00 ו' 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת . המקום כשר בהשגחת הרבנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully