וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינה מתוקה

רותם דרוב

12.1.2009 / 13:02

ציונה הרשקוביץ ואידלסון 10 זה בדיוק מה שצריכה הפינה המקוללת בשדרות חן פינת מלכי ישראל כדי להסיר את הנאחס

סניף רביעי במספר של בית הקפה והפטיסרי אידלסון 10 פתח לאחרונה את שעריו בפינה המקוללת שבשדרות חן פינת רחוב מלכי ישראל. בדומה לסניף בכיכר המדינה ובשונה מהסניפים הגדולים בדיזנגוף ובן יהודה, יגישו באידלסון של שדרות ח"ן קפה, מאפים טריים ואת קולקציית העוגות המפורסמת. ארוחות בוקר וארוחות חמות, חפשו בסניפים הגדולים.

קצת היסטוריה: ציונה הרשקוביץ שאחראית לארבעת הסניפים, התחילה לאפות באופן מסחרי אצלה בבית כבר לפני 20 שנה, לפני כעשור היא פתחה את הקונדיטוריה המקורית ברחוב אידלסון 10 וכשזו נעשתה קטנה מידי לפני חמש שנים, עברה הקונדיטוריה הראשית ליפו ובמקביל נפתחו בתי הקפה ברחבי תל אביב. על המקום החדש היא מספרת: "זה סניף צנוע ואיכותי ללא מטבח, אולי יתווספו פריטים נוספים בהמשך הדרך, אבל בינתיים יהיה אפשר לקנות פה את כל מוצרי הקונדיטוריה וקפה טוב לקחת או לשבת"

לשאלה מדוע לא נפתחים סניפים נוספים של אידלסון 10 מחוץ לתל אביב היא עונה: "חשבנו לפתוח גם מחוץ לתל אביב וחיפשנו מקומות ספציפיים אשר לא היו פנויים, החלטנו להישאר בינתיים בתוך העיר, גם מבחינה לוגיסטית זה נח לי, אני לא אומרת שאי אפשר לנייד את הכל מחוץ לתל אביב אבל זה לא יהיה לי נח לנייד סחורה רחוק כל כך".

במקום אפשר לטעום מבחר מאפים במחירים של 7-13 שקל, טרטלאטים קטנים יעלו 11 שקל, ואילו עוגות ויטרינה מפוארות יעלו 28 שקל לפרוסה.

אילדסון 10 – רח' מלכי ישראל 2 ת"א טלפון 03-6093932
שעות פתיחה: א'-ה' 08:00 – 22:00 ו' 08:00-17:00 ש' 10:00 – 22:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully