וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיבוש נאור

רותם דרוב

18.2.2009 / 16:23

שלושה חברי ילדות שאוהבים לארח ולבשל פתחו ביסטרו מקומי ליד שוק הכרמל

בסוף לא תהיה ברירה, אלא לשפץ את שוק הכרמל. הרחובות שמסביבו מתמלאים לאט לאט בתי קפה ומסעדות והבחורה החדשה בבלוק היא "כובשים", שנפתחה במקום בו שכנה המכולת הסינית, סמוך לחניון הגדול של השוק. את "כובשים" פתחו שלושה חברי ילדות: מני ונטורה, וגילי מלמד שהגיעו לתחום מעסקי היהלומים, ומיטל כהן מפיקת התכינת "ארץ נהדרת".

"הכל התחיל מזה שאני אוהבת לארח ולבשל", מספרת כהן, "אמרתי לעצמי שאני פשוט חייבת לפתוח מקום, צירפתי את מני ואת גילי שעוזרים לי בפן הניהולי והארגוני ואני אחראית על האוכל ועל האירוח. אנחנו מגדירים את המקום ביסטרו מקומי, הכל על טהרת שוק הכרמל וההרגשה היא כמו סלון של חברים, מקום מפגש שכונתי. למרות שכולנו עדיין עובדים בעבודות אחרות, אנחנו מצליחים לתמרן בין הביסטרו לבין הקריירה הראשונה, אולי בגלל שאני מפיקה, חילקתי היטב את העבודה בין כולם כך שהמכונה מתקתקת כמו שצריך".

החברים של כהן מ"ארץ נהדרת" מפרגנים למפיקה ופוקדים את המקום. אבל כהן מבטיחה שלא מדובר במקום של הברנז'ה: "יש אקלקטיות מטורפת במקום, יכולים לשבת זה לצד זה אבי ניר מנכ"ל קשת והמוסכניק מהשכונה וכולם חברים של כולם. את עיקר הפירגון אני מקבלת מהשכנים מכרם התימנים ומהסביבה, השכנות מביאות לי ג'חנון וריבות וכולם שמחים שהפרחנו את הפינה הזאת".

בתפריט אפשר למצוא שקשוקה ירוקה לארוחת בוקר עם עלי מנגולד, תרד ובצל ירוק ב-33 שקל, כריך פועלים עם לחם שחור אחיד וקציצות בשר ברוטב וממרח דלעת חריף וטחינה גם הוא תמורת 33 שקל. במקום מוגשים גם מרק עוף (28 ש') ומרק גולש (32 ש') בהתאמה. לעיקריות מוגשת קדירת בשר עם יין וירקות שורש ב-48 שקל, או ניוקי עם ירקות השוק ב-38 שקל,בשישי ושבת מבטיחים במקום גם ג'חנון וחמין.

כובשים – הכובשים 48 פינת נחמיה תל אביב. 03-5108555. שעות פתיחה- א'-ה' 08:00 -חצות, ו' עד 17:00, ש' 09:00-חצות

  • עוד באותו נושא:
  • כובשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully