וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול איטי, אכילה מהירה

רותם דרוב

4.3.2009 / 13:43

שף גיא פרץ מתכנן להשתלט על תחום הטייק אוואי של האוכל המרוקאי. סנונית ראשונה לאימפריה נפתחה לאחרונה בקרליבך

בימים טרופים אלו של מציאות כלכלית לא ברורה, גם שפים בעלי רזומה עשיר בוחרים במיזמים אטרקטיביים, זולים ומהירים, כך שכולם מרוויחים אוכל משביע ואיכותי במינימום כסף.

את מרקש אקספרס, המיזם החדש של השף גיא פרץ, הוא פותח במקביל לייעוץ קולינרי שהוא עושה לאין ספור מסעדות, מלונות וגני אירועים וכשבאמתחתו כבר ספר מתכונים מהמטבח המרוקאי הוא חוזר אל המטבח של ילדותו ופותח ביחד עם יבואן חפצי הנוי המרוקאיים שימעון בוחבוט, מזנון מהיר לאוכל מרוקאי. על התפריט עבד פרץ למעלה משנה והוא מציע מגוון תבשילי קוסקוס כמו מרקש – שזו קדירת לחי עגל וגרגרי חומוס ב-34 שקל, או קוסקוס מתוק עם דלעת אופיה בריבת בצל וקינמון באותו המחיר. במקום יש כריכים עם מגוון קבבים ונקניקיות מרגז בטווח מחירים של 25-26 שקל ובלחם הנאפה במקום.

במקום רצפת פסיפס ממרוקו ("לקח לרצף שלושה שבועות להכין אותה", מספר בוחבוט) קולאז' של עיתונים מרוקאים ודלפק ישיבה ארוך, אין מלצרים, הכלים הם חד פעמיים ובקרוב מאוד יפעל במקום שרות משולחים.
פרץ עצמו מתכנן השתלטות על שוק האוכל המהיר והביתי: "מתוכננים כעשרים סניפים עתידיים בזכיינות. זה אוכל פאסט פוד, אבל לא במובן המקובל, כלומר מהיר הגשה אבל לא מהיר הכנה. התבשילים עצמם מתבשלים במטבח מרכזי במשך שעות ארוכות ומובלים למסעדה, וככה זה יהיה בשאר הסניפים שיוקמו בעתיד. כולם יקבלו את האוכל מהמטבח המרכזי בשינוע יומיומי, בעצם העובדים שלנו בסניף הראשון הם המנהלים העתידיים לסניפים האחרים".

מרקש אקספרס – מרוקאית מהירה. קרליבך 14 ת"א טל' 03-5618840 . שעות פתיחה: א'-ה' 11:30-02:00 ש' לאחר יציאת השבת -02:00. המקום כשר בהשגחת הרבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully