וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד ימציאו - המהדורה הכשרה לפסח

רוני קדר

25.3.2009 / 14:19

עוגיות בוטנים וקוקוס אאוט. הקונדיטוריות מציעות מגוון רחב של עוגיות ועוגות לקנח בהן את הארוחות החגיגיות

בונבוניירה קטנה ואיכותית

קונדיטוריית בן עמי מציעה לחג הפסח עוגות מוס (64 שקל - 159 שקל), עוגיות מקרון, תחרה ושקדים (29 שקל ל-250 גרם) או בראוניז (35 שקלים)

אריזת עוגת השוקולד מגיעה עטופה סרטים ונראית כבונבוניירה קטנה ואיכותית. גודלה, חצי מעוגה בחושה רגילה, לא ברור אם בגלל שבבן עמי מבינים שלא בדבר האמיתי עסקינן. העוגה עצמה מלאה אגוזים טריים, טעימה וספוגית, שמנונית ורטובה.

לא סבלנו מספיק במדבר?

אסם מרחיבה את משפחת עוגות הבית הכשרות לפסח ומציעה עוגת בראוניז שוקולד קוקוס. עוגה זו מצטרפת לסדרת העוגות הכשרות לפסח הכוללת עוגות: שיש, שוקולד, שוקולד שוקוצ'יפס, ואגוזים.

מחיר מומלץ לצרכן: 14-18 שקלים לאריזה של 400 גרם.

בראוני קוקוס ושוקולד של אסם הוא תירוץ נפלא להתחיל לאפות. מילא העובדה שעוגות פסח הן בדרך כלל לא איכותיות (למרות שאפשר גם למצוא טובות), אבל העובדה שמדובר בעוגה משומרת ומאופסנת בשקית ואקום לא מוסיפה לה לסקס אפיל.
השוקולד מרגיש כמו צימקאו והקוקוס מעט אגרסיבי מדי. להביא רק למקומות שאתם חייבים ללכת אליהם ויכולים לברוח מהר.

פרעונים ממולאים קוקוס

השוקולטייר רואי גרשון הוציא סדרת שוקולדים לכבוד פסח. הפרלינים מגיעים במארזים החל מ-24 שקל ל-4 יחידות.

הפרלינים, בצורות פרעונים, פירמידות ופרפרים (כי אנחנו הרי בחג האביב) הגיעו עטופי שוקולד חלב איכותי וממולאים בשוקולד, קוקוס וליקר שקדים או בקרמל ושוקולד. פרלין 'פרעה' במילוי שוקולד במילוי שוקולד רך אבל לא נוזלי מדי, הכיל כמות קוקוס יפה אבל לא דומיננטית מדי.

כך תצאו הלהיט של הסדר

הפטיסירי "אידלסון 10", מציע לפסח עוגות ועוגיות כשרות לפסח. בין האופציות המתוקות אפשר למצוא: עוגיות מקרונים, עוגיות שקדים ועוגיות טוויל קוקוס (17 שקלים ל- 100 גרם) או עוגות מוס וטורטים (90-150 שקלים).

המקרונים מהמאפיה של ציונה הרשקוביץ' שמגיעים בטעמי קוקוס, פטל, פיסטוק וקפה, הם המוצלחים בארץ. איכותם אמנם אינה מגיעה לאלה הפריזאים אבל שקית צבעונית כזו היא כמו קופסת הפתעות מרגשת, מתוקה, אוורירית ונעימה בפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ציפה כשרה

אסם משיקה לראשונה שקדי מרק כשרים לפסח, העשויים מקמח תפוחי אדמה במחיר מומלץ לצרכן של 14.30 שקלים ל-300 גרם.

איך לא עשו אותם קודם? שקדי המרק, בצבעם הצהוב זרחני הם אחד הנסיונות המוצלחים ביותר להעביר מוצר את חומת הכשרות. המרקם והטעם לא זהים לחלוטין, אבל נראה שבתור תוספת למרק הם יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

שיגרה חגיגית

קונדיטוריית רולדין מציעים לחג עוגות (45-65 שקלים) ועוגיות מקרונס (18 שקלים ל-100 גרם), בראוניז (12 שקלים ליחידה) ועוד.

אי אפשר היה להרגיש שהמתוקים שנטעמו כשרים לפסח. מדובר באיכות הבינונית הרגילה של רולדין. לא רע, אבל גם לא מרגש. המקרונים היו נחמדים, אבל לא הצדיקו את מחירם הגבוה.

אל תסתכלו בקנקן

עוגיות לפסח של מאפיית 'לחמים' מגיעות הפעם בטעמים חדשים: עוגיות פרוסות שקדים או עוגיות קוקוס (17 שקלים ל- 170 גרם) או עוגיות שקדים-לימון (17 שקלים ל-300 גרם).

עוגיות שקדים-לימון מגיעות בלוק הורס של דוגמנית דקיקה אבל הביס הראשון קצת מבאס וגרר איתו מלא שומן, שנתן את אותותיו על המפית המוכתמת. עוגיות פרוסות השקדים לעומתן היו לא פחות ממושלמות: לא מתוקות מדי, קרנצ'יות, שחומות ונהדרות לצד כוס לתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully