וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להזדנגף בלאביט

רותם דרוב

12.4.2009 / 12:19

אל תקראו להם רשת, אבל הסניף השלישי של לאביט נפתח השבוע בצפון דיזינגוף. גם הפסטילאביט המסורתי יצא לדרך

בית הקפה לאביט חוגג השנה את הפסח פעמיים עם סניף חדש בצפון דיזינגוף ועם הפסטילאביט שכבר הפך למסורת. מדובר בשבוע של חגיגות, דילים שונים, סדנאות אקולוגיות, מכירת בגדי מעצבים, ושלל הופעות בכל בתי הקפה של הרשת בעיר (כן כן, בלי ששמתם לב הם הפכו לרשת).

"אנחנו מגיעים אל הקהל שלנו", מסביר טל בודנשטיין מבעלי הרשת. "הגענו לדיזנגוף כדי לתת לרחוב משהו שונה, אחר, אנחנו שואפים לייסד סוג של מוסד תרבותי תוך כדי היטמעות במרחב האורבני, אין לנו כוונה להשתלט על הרחוב, כמו שלא השתלטנו על המדרחוב של נחלת בנימין ולא על רחוב ברזילי".

חשוב לבודנשטיין להדגיש שלאביט היא אמנם רשת על פי ההגדרה המילולית, אבל לא מדובר פה בקפיטליזם הישן והטוב: "אנחנו לא הולכים עכשיו לפתוח סניף בכל רחוב, מתחם ועיר ולא מחלקים זיכיונות, הרשת צומחת מפנים, למשל בחורה צעירה שעבדה אצלנו לאחר שהגיעה מהצפון היא כיום בעלת רבע מהבעלות על הסניף החדש. כל עובד אצלנו חשוב לנו לא פחות מהלקוחות, ואם עובד מבין במוזיקה, הוא יקבע את פס הקול, הכל מתחיל מהעובדים"

סניף דיזנגוף קטן יחסית לסניפים האחרים. רק כ-40 מטרים רבועים, אבל בלאביט רוצים שהוא יהיה תחנת מעבר הכרחית שמגישה ארוחות בוקר בבוקר וקוקטיילים בערב. על הבר יוצבו מחשבים ניידים, כך שמי שלא מצא עיתון או רק רוצה להיכנס רגע ולשלוח מייל, יוכל לעשות זאת. "לקח לנו חמישה חודשים לתכנן את הסניף, כשכל הזמן הזה שילמנו עליו שכר דירה. הכל מתוכנן לפרטי פרטים: מהשירותים הכי מפנקים ועד עמדת הקפה, והכל כמובן בעיצוב המדהים של רונן לוין שאחראי גם על העיצוב של שאר הסניפים". התפריט בסניף דיזנגוף, בדומה לשני אחיו הגדולים מציע סלטים כמו סלט וויאטנמי ב-45 שקל או פסטות ב-38 עד 44 שקל, ארוחות בוקר שונות מ-38 ועד 46 שקל, וכמובן תערובות הקפה האורגני המיוחדות לרשת.

החברים מלאביט מעניקים מתנה מקורית לתל אביב לכבוד יום הולדתה ה-100 ומתכננים 20 עמדות אינטרנט אלחוטי שיפוזרו בעיר על חשבונם כשבינתיים אפשר לגלוש בהן בחופשיות בקינג ג'ורג' פינת זמנהוף, בשדרות בן ציון ובכיכר אלברט ברחוב נחמני. ואם חשבתם לרהט את הבית בסגנון המקום, הרשת פותחת יחד עם המעצב רונן לוין סטודיו לעיצוב רהיטים.


הפסטילאביט יתקיים בסניפי הרשת בכל חול המועד פסח עד יום חמישי ה-16/4.

Loveat ברזילי 1, נחלת בנימין 3 ודיזינגוף 232 תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • לאביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully