וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קר ומתוק

רותם דרוב

6.5.2009 / 16:27

על צלע הר ליד כיכר נפתחה הגלידריה החדשה צ'וקה, שתציע גלידה בטעמים עונתיים וצבעים מרגשים

הקיץ שמתקרב יביא איתו כרגיל, כמו בכל שנה, גלידריות בוטיק שיצוצו כאן כמו נקודות חן אחרי השמש. הראשונה נפתחה השבוע במקום קפה נומה בכיכר מסריק. על המקום מנצחת חן מיכאלוביץ' קונדיטורית בהכשרתה: "עברתי בהרבה מקומות, בין היתר גם בצ'ימצ'נגה שם היינו מכינים את הקינוחים לכל המסעדות של האחים ירזין. לפני ארבע שנים החלטתי להתמקצע בתחום הגלידות, עבדתי בגלידריה בארץ ואז נסעתי לתערוכה מקצועית באיטליה – ארץ הגלידה. התערוכה פתחה לי אופקים בנוגע לרצינות, שיטות עבודה, ומיכשור וגם קשרתי שם הרבה קשרים, השתלמתי במפעלים לייצור גלידה באיטליה והחלטתי לחזור לישראל ולפתוח מקום משלי".

הגלידה מיוצרת במקום בחדר האחורי ותהיה מבוססת על טעמי העונה: "כל מה שטרי ונמצא בשווקים יהיה מיוצג אצלי על ידי טעם של גלידה, עכשיו נכון לעשות גלידת דובדבנים וגם פירות יער. גם העיצוב של המקום הולך להשתנות בהתאם: הרבה ורודים ואדומים, בסתיו כשיתחילו פירות ההדר להבשיל יהיה טעמי תפוז ולימון וגם העיצוב ישתנה לכתום וצהוב".

בינתיים יש גם מגוון של טעמים שלא תלויים בעונה כמו גלידת תבלינים – ציפורן, אניס וקינמון. גלידת אגוזי לוז וגלידה בטעם בננה וטופי ויש גם גלידה אלכוהולית במיוחד בטעם קאווה.
המחירים למנה קטנה ,בינונית וגדולה הם 12, 16 ו-21 בהתאמה וקילו של גלידה יעלה 70 שקל. בעתיד יוגשו במקום גם קינוחי גלידה שונים ועוגות. האספרסו הוא של סקואלה .

צ'וקה – שד' מסריק 16 תל אביב טלפון: 03-5224732 שעות פתיחה לתקופת ההרצה שתמשך עד סוף החודש" א'-ש' 12:00-24:00 , לאחר מכן, בהתאם לדרישה, המקום יפתח גם בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully