וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקנים ואטרקציות

רותם דרוב

13.5.2009 / 2:03

כבר לא צריך לחכות שמישהו יתחתן: הבעלים של הקייטרינג פטלינה פתחו מסעדה קטנה ואיכותית בשכונת צהלה

מתברר שאפשר למצוא כמה נחמות קטנות למרות המצב הכלכלי הקשה. הנה למשל לימור ורועי ארדיטי בעלי הקייטרינג הקטן והאיכותי "פטלינה" פותחים קפה-מסעדה בשכונת צהלה התל אביבית.

"רצינו לפתוח מעיין חלון ראווה לקייטרינג", מספרת ארדיטי. "הקייטרינג הוא איכותי ויוקרתי, ולהבדיל משנים עברו בהן קהל היעד שלנו פינק את עצמו, אנחנו בתקופת מיתון וזה לא משנה אם נפגעת מהמיתון, או שאתה עדיין אדם אמיד, אתה פשוט לא רוצה לנקר עיניים בתקופה כזאת. לכן פתחנו את המקום כדי שאנשים יוכלו עדיין ליהנות מבחר הבישולים שלנו"

פטלינה ממוקם בלב מרכז מסחרי קטנטנן. במקום אפשר למצוא ארוחות בוקר, כריכים כמו קורנדביף – ברוסט עגל כבוש ביין אדום ב46 שקל "שזה ממש כמו לקחת המבורגר איכותי, שפע של בשר טוב" אומרת ארדיטי. כריך נוסף הוא הגרבלקס- סלמון בכבישה ביתית ב-39 שקל, יש גם טלה על גחלים – מנה של קבבוני טלה, שמוגשים עם שעועית ירוקה ב-56 שקל, ניוקי פטריות ופרמז'ן ב-63 שקל ושפע של יינות שמתומחרים בהגיון כמו למברוסקו ב-57 שקל לבקבוק, קאווה ברוט רזרב ב-61 שקל ובקבוק ריוחה קריאנזה 2004 ב-87 שקל.

לארדיטי חשוב להדגיש את תוצרת המקום: "הגרנולה, הריבות, הניוקי, כל הבשרים הכבושים וכל הלחמים, הכל תוצרת מקומית, ואפשר גם לבוא להזמין מזון מוכן לאירוח או סתם לאסוף ככר לחם טובה ובקבוק יין, המטרה של המקום היא להיות צנוע, קטן ואיכותי".

פטלינה - רח' האבוקה 12 צהלה תל אביב. טלפון 03/6483221 שעות פתיחה א'-ה' 08:00-22:00 ו' 08:00-15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully