וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולש הזהב

21.5.2009 / 17:39

שבועות הוא לא רק עניין של עוגות גבינה. הנה חמישה בורקסים פציחים שאתם ממש חייבים לעצמכם

אלי-טעם גן עדן

עסק משפחתי הוא העניין בבורקס ולשם כך עומד אלי בחלקה האחורי של החנות וחיה אישתו מקדימה. בין לבין אפשר למצוא במקום גם את בתם שעושה את צעדיה הראשונים בעסק. בשבת משתרך תור אדיר של בורקסאים מביני עניין שמחכים למנה עם הביצה והמלפפון החמוץ. כדאי להגיע לפני 14:00, אז העסק מתחסל.

שדרות ירושלים ‭,43‬ יפו, טל' ‭03-6833413‬

עמיקם

עמיקם פתוח 24 שעות ביממה ולמי שמעדיף את הבורקס שלו בלילה, זו הזדמנות נהדרת לאכול מלבן חם במילוי גבינה, גבינה עם זיתים או תרד. כל מי שעבר בסביבות הקריה נתן אצלו פעם איזה ביס מלא פירורים פציחים בלי לשכוח גם את שני החמוצים שבשקית.

עמיקם. אבן גבירול 21, תל אביב. טלפון: 03-6204728

בורקס בכר

הוא כבר מזמן הפך לרשת ופיזר את עגלותיו ברחבי חיפה, אבל את בורקס בכר המקורי אסור לפספס. אפשר למצוא אותו עדיין כל בוקר (כי בצהריים כבר לא נשאר) בשדרות העצמאות בעיר. אל תהססו, למרות המראה ה'עגלתי' ופנקו עצמכם בבורקס גבינה, תרד או חציל.

בכר העגלה. שדרות העצמאות 35, חיפה. ואפילו יש טלפון: 050-7636000

בורקס פנסו

בורקס טורקי עשוי פילו או בצק עלים. כאן מוכרים את המאפים המעולים האלה כבר 70 שנה ולצידם אפשר לרכוש גם איטריות קדאיף או פילו עשוי עבודת יד. שווה לכל מי שחושב על הכנת בורקס ביתי.

פנסו. רחוב לוינסקי 43, תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מוסא

כאן מאמינים שבורקס ללא תוספת הוא לא בורקס, ויוסיפו לו (אם תרצו כמובן), מעבר לביצה החומה והחמוצים, גם טחינה וסחוג שעושים במקום, שפתוח מאז 1959 וטוען להמצאת הבורקס פינוקים.

יפו ‭,30‬ ירושלים, טל' ‭02-6235273‬

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully