וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגורט עם פרי, שניצל דפוק ופתיתים צבעוניים: חדש בסופר

רוני קדר

24.6.2009 / 7:35

היוגורטים מקבלים תוספת פרי, את השניצל דפקו ולפתיתים עשו מיקס צבעוני. כל מה שחדש על המדף

מתחנף למולר

לכבוד הקיץ משיקה Müller יוגורט עם קציפת אגס. המוצרים מיוצרים מפירות ללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. טעם האגס מצטרף לטעמים הקיימים: אננס, אפרסק ופסיפלורה, תות שדה, תפוז, הלימון, הדובדבן ובננה.

מחיר מומלץ: 4.59 שקל ל-150 מ"ל.

שולפים מזלגות: היוגורט של מולר ידוע בתור מתחנף חך רציני. אבל התקפת המתיקות של הרסק גורמת להפסיק לרצות להתחבר למעדן ולהסיט את המחית בחלקו העליון.

תות פחדן

שייק היוגורט של מחלבות בית יצחק מוצע בבקבוק שקוף שחלקו יוגורט עשוי חלב בקר ובתחתיתו מחית פרי תות או קרם וניל. שקשוק של הבקבוק גורם לערבוב היוגורט והפרי ולהתמזגות הטעמים.

מחיר מומלץ: 5.95 שקלים לבקבוק של 240 גרם.

שולפים מזלגות: היוגורט מעט סינתטי ומעובד וכך גם מחית הפרי. שקשוק התות הוא פחות מתוק ונותן הרגשה יותר טבעית מאשר תוספת הוניל שנתנה תחושת מעדן וניל ילדים מובהקת.

פתיתים לילדים

אסם מוציאה פתיתים אפויים בצורת קוסקוס בשלושה צבעים וגם פתיתים עם בצל העשויים ללא חומרים משמרים ובלי צבעי מאכל.

מחיר לצרכן: 6.30-6.90 שקלים.

שולפים מזלגות: כדורוני הפתיתים הצבעוניים נראו כאטרקציה לילדים, אבל בבישול, האירו הצבעים בזרחנות והוציאו את החשק לאכול אותם. לעומת זאת, הטעם נשאר זהה והנסיינים דווקא נהנו משבירת השגרה של הקוסקוס.

בריאות לאטריות

חברת אדמה משיקה סדרת נודלס אורגניים חדשה: נודלס מחיטה מלאה, נודלס מחיטה מלאה ואורז, נודלס מכוסמת וגם נודלס מכוסמת ותה ירוק.

מחיר מומלץ: 10.90 שקל.

שולפים מזלגות: אטריות אורגניות הם פרודוקט מוצלח באשר הם. אלה של אדמה, העשויים חיטה מלאה, משתלבים בצורה טעימה ביותר עם ירקות ורוטב סויה עליהם הם ממליצים על העטיפה. מרקם האטריות הוא נגיס ואיכותי וטעמם לא מזכיר את השיעמום המתלווה בדרך כלל לחיטה מקמח מלא.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

משלבים בהרדוף

חברת הרדוף חונכת מחלבה אורגנית חדשה. מתוך התוצרת החדשה ניתן למצוא: גבינות, יוגורט וגרנולה.

מחיר מומלץ לגבינה לבנה אורגנית 5% שומן: 12.49 שקל.
יוגורט עיזים לשתייה 0.5% שומן ו- 3% שומן: 17.89 שקל.
חלב אורגני 3% שומן: 11.99 שקל
גרנולה אורגנית: 23.99 שקל

שולפים מזלגות: הגרנולה האורגנית מוצלחת ומלאה כל טוב. המרקם אינו גושי מאוד ולא מתוק. היוגורט היה טעים, נוזלי וחמוץ מאוד ויש בו פחות טעם לוואי סינתטי מרוב היוגורטים המוכרים.

מאמא דקה

חברת מאמא עוף מוסיפה לסדרת השניצלים שניצל דק דק העשוי מ-100% חזה עוף. השניצל עשוי ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טראנס.

מחיר מומלץ: 36 שקל.

שולפים מזלגות: שניצלים מוכנים אינם המאכל האהוב וההגיוני לאכול (לפחות למבוגרים). אבל השניצל הדק לא נותן הרגשה תעשייתית ואפילו גורם לריגוש קל ופריך אצל המשתמשים הבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully