וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן הקרח

21.6.2009 / 18:12

היום הראשון של הקיץ גרם לנו לסגור את התנור ולפתוח את הפריזר - חמישה שימושים לקרח מלבד הברור מאליו

ארטיק קרח

הטעמים הלוהטים הקיץ הם הדובדבן והלימון. יש גם ארטיקים מיוחדים עם סוכריות קופצות או כאלה שמחליפים צבעים אבל הפשוטים הם המוצלחים. גם קרטיבים תוצרת בית הם אופציה קרחונית ומצוינת במידה ואתם נתקעים ביום שבת לוהט בסלון עם מזגן מקולקל ו-80 אחוזי לחות.

אספרגוס חלוט

נשמע מיותר, מבוזבז ולא הגיוני לחלוט אספרגוסים שמנמנים במים רותחים ולהטיל אותם באכזריות לתוך מי קרח. הטריק המצוין וההכרחי הזה עוצר את תהליך הבישול ומשאיר את הגבעול ירוק יותר, קשה יותר ופריך.

אייס קפה

למשקה האייס קפה, אולי כדאי בכלל לקרוא אייס סוכר. מעט קפה, הרבה חלב וכמות גדולה מאוד של סוכר מתערבת בבטלנות במיכל שקוף בכל בית קפה ומתקררת מנוזל עלוב לברד קריר ומרווה. מעורר זה לא, אבל כוס כזו מצליחה להשכיח את הקשיים של חום יולי-אוגוסט העומד בפתח.

מרק גספצ'ו

מרק קיצי של עגבניות, פלפלים, שום ולפעמים גם מלפפונים הטחון כולו בבלנדר ואחר כך מסונן (ואפשר גם לא). מקורו של המרק בספרד, שם מוסיפים לו גם קוביות קרח על מנת לצנן את האווירה בימים חמים. יש שאוהבים לאכול אותו בתוספת סלט קטן קצוץ דק ויש שרק מוסיפים מעט שמן זית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מוחיטו

קוקטייל המוחיטו וגם הקפריניה הם משקאות קיציים ומשכרים, עשויים רום, לימון, נענע, סוכר והרבה קרח כתוש. כדי להגיע לתוצאה טובה, יש לכתוש את הקרח בבלנדר או בשקית עבה שעליה מכים במערוך. כמות הרום צריכה להיות גדולה (ולקפריניה יש להשתמש בקסאשה, שהוא רום עשוי קנה סוכר) והלימון חייב להיות סחוט טרי. כך תבטיחו לעצמכם ראש טוב באחר הצהריים חמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully