וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגומה הבאה

רותם דרוב

14.7.2009 / 17:53

בביסטרו חדש במגרשי הגולף של קיסריה תוכלו להעביר את הזמן בפטפוטים שלא הספקתם במהלך משחק

מועדון הגולף הוותיק בקיסריה עבר לאחרונה שיפוץ, ובו נפתחה לפני כחודש מסעדת 'ניינטין'. שמה של המסעדה ניתן לה על שם הגומה התשע עשרה שהיא כינוי לבילוי שאחרי משחק הגולף עצמו, שמכיל 18 גומות.

את המסעדה פתחו גדי בן ארי, רופא שהחליט להגשים חלום ישן, וחברו דייויד הרול, שבבעלותו גם בר השוכן על חוף ימה של קיסריה: "לקחנו את הלוקיישן עצמו ושידרגנו אותו" מספר הרול "אם זה בעיצוב המקום ואם זה בתפריט המאוד מושקע, ניינטין הוא בעצם ביסטרו ישראלי עם נגיעות צרפתיות. המסעדה לא מעונבת מצד אחד אבל מאוד מדוקדקת. את התפריט בנה ג'רמי בורו שעבד כסו-שף במסעדת רפאל והאוכל מתבסס על חומרים טריים מהארץ. הכוונה שלנו היא לא להטיס לובסטר מקצה אחד של העולם ובשר בקר מקצהו השני. בנוסף, אנחנו מייצרים את הפסטות בעצמנו וגם אופים את הלחם".

בין המנות בתפריט אפשר למצוא מנות פתיחה כמו מח עצם צלוי עם ראגו עדשים שחורות, ירקות שורש וקונפי שום תמורת 34 שקלים, או גרבלקס בכבישה ביתית עם ויניגרט, ביצה חצי קשה וקוויאר אדום במחיר של 42 שקלים. לעיקרית תוכלו לנסות את פילה הבקר במשקל 250 גרם עם רוטב יין אדום, בצלים מזוגגים, מח עצם ופירה חזרת במחיר 112 שקלים.

ניינטין - מגרשי הגולף קיסריה. 04-6267000
שעות וימי פעילות- ימים א'-ש' 7:00-24:00

  • עוד באותו נושא:
  • ניינטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully