וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזתם לבד?

רוני קדר

20.7.2009 / 20:00

אריזות שוות למשלוחים הן לפעמים תירוץ מצוין להזמנה ולא לישיבה במסעדה. הנה חמש אריזות שוות

וולפנייטס

זו אולי האריזה הכי פחות אקולוגית שיש: ההמבורגר ארוז בנפרד מהלחמניה, והצ'יפס מגיע בקופסת קרטון נוספת. כשארבעה אנשים מזמינים ארוחה בוולפגנג, נראה שיש צורך לכרות יער גשם שלם על מנת לכסות את נזקי הנייר. לעומת זאת, האיכות בה מגיעים כל המרכיבים בארוחה היא נפלאה. שום דבר לא מגיע במצב צבירה שונה ממה שיצא מהמסעדה וגם אם תשבו בגינה, או בחול, על ידי פריסת האריזה, יהיה לכם כיסוי לכל הברדק שגורם ההמבורגר.

וולפנייטס
03-5177155

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנטו

סדר מופתי ונקיון מינימליסטי הם שמסמלים את היפאנים וכך גם נראית האריזה של בנטו. לבנה, מסודרת וברורה. בנטו היא מילה נפרדת לטייק אווי ביפאנית, כבר כמה מאות שנים, למרות שבעצם זוהי דרך מסורתית להגשת הארוחה. המשלוח מהיכל הסושי כל כך יפה: לכל אלמנט יש את מקומו בקופסא ושום גורם לא זז מילימטר. בצד אחד נחות כמה חתיכות מרול סושי, במדף שלידם, ישנו דג או חזה עוף ולסיום, ישנה קוביית אורז וגם מקום מיוחד לסלט.

בנטו
03-5161718

אילוסטרציה. אסור להשתמש
אילוסטרציה/אסור להשתמש

שניצריה

שניצל גדול ומשפחתי הוא הרעיון שמאחורי השניצריה. כמו פיצה משפחתית, גם השניצל מגיע בכמה גדלים. אבל השוס העיקרי הוא שבאמת כמו בפיצה, הוא מגיע ארוז בתוך מגש, חתוך למשולשים. כן, כמו במגש מהפיצריה הקרובה. כאן לא יהיה עוד שניצל שנאבק בלחות בתוך קופסת פלסטיק, בשניצריה הוא מגיע חם, דק וקריספי.

שניצריה
03-6480000

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרש קיצ'ן

כביכול, זו נראית אריזה רגילה לכל דבר: סלט בתוך קופסת פלסטיק שקופה. אבל מעבר לפלסטיקה מסתתר ארגון הפרד ומשול: את החסות והירוקים מניחים בפרש בתחתית הקופסא ואילו את האטריות והבשר שמים על מדף נוסף הנכנס בתוך האריזה. כך מתקבל סלט שבו המרכיבים פריכים וטריים, ללא בלאי כלשהו.

פרש קיצ'ן
03-5292687

אריזות טייק אווי של פרש. רותם דרוב
צילום: רותם דרוב/רותם דרוב

מוזס

שקית רב פעמית גדולה במיוחד חובקת עשרות אריזות קטנות המסודרות כמו חיילים. הצבעים הזועקים לקטשופ פלפלים צובעים את קופסאות הקרטון ואת השקית שהפכה לתיק ים או שקית לסופר. בתוך האריזות ישנו צ'יפס שיושב בקופסה כמו עפרונות מחודדים בקלמר, ההמבורגר נפרד מהלחמניה וקופסאות הרטבים הקטנות קורצות להיפתח.

מוזס
*9449

מוזס. ניב הדס, ניב הדס
מוזס/ניב הדס, ניב הדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully