וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמן זית, חומוס דיאטטי וחטיף מחית תפוחים: חדש בסופר

רוני קדר

22.7.2009 / 17:30

שמן זית איטלקי, חומוס בדיאטה וגם מחית תפוחים שמתחזה לחטיף. כל מה שחדש על המדף

תה קר ועירוני

חברת בי. קריאטיב מציגה את מותג התה הקר URBANIC TEA - תה קר טבעי בטעמי לימון ואפרסק. המשקה עשוי מים מזוככים בתוספת תמציות עלי תה אורגניות וטבעיות בשילוב עם תמצית צמח האלוורה, ללא חומרים משמרים.

מחיר מומלץ לצרכן: 5.99 לבקבוק חצי ליטר או 6.99 לבקבוק ליטר וחצי.

שולפים מזלגות: לגימה ראשונה של תה קר היא בדרך כלל מצוינת. לגימה שניה הרגישה מעט אינטנסיבית בגלל ההרגשה שהתה חזק ואנגלי מדי. הלימון והאפרסק מורגשים בצורה מעטה וחבל. רק מי שרגיל לתה חזק ולא מתוק מאוד, יהנה מהמשקה החדש.

שני שמנים לאיטלקים

חדש מבית 'ברטולי' האיטלקי: שמן זית כתית מעולה ושמן זית קל בטעם, שהוא עדין יותר במרקמו ובריחו.

מחיר מומלץ לצרכן: 49-59 שקלים לבקבוק של 750 מ"ל.

שולפים מזלגות: שמן זית כתית מריח טריות וזיתים איכותיים. לעומת זאת, שמן זית קל היה מעט תפל בתיבול אבל מוצלח מאוד בטיגון מאחר והוא לא אגרסיבי בטעם הזית ומצליח להגיע לטמפרטורה גבוהה.

ממליחים בסוגת

חברת "סוגת", נכנסת לקטגוריית המלח, ומציגה מגוון רחב של מוצרי מלח: מלח ים, מלח מפולפל, מלח מתובל, מלח עם עשבי תיבול ועוד. מוצרי המלח ישווקו במגוון צנצנות ואריזות נייר ובגדלים שונים של 1 ק"ג, 600 גרם ו-300 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן: מלח ים מפולפל/מתובל או מועשר ב-9.90 שקלים ל-300 גרם, או מלח ים עדין ב-4.99 שקלים ל-300 גרם.

שולפים מזלגות: מלח גס הוא מלח גס ואין בו התחכמויות. המלח המתובל לעומת זאת, הוא מלא ארומה חריפה וגרגרי צ'ילי והיה מוצלח מאוד בתיבול עוף.

שמן בריח נטול

"עץ הזית" משיקה לראשונה: שמן לטיגון מופחת ריח ומופחת התזה. השמן מיוצר משילוב של שמן סובין אורז ושמן קנולה .

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים ל-1 ליטר.

שולפים מזלגות: הטיגון עבר בהצלחה יתרה ואכן כמעט ולא הורגש ריח בעקבות הכנת השניצלים. לעומת זאת, טעמו של השמן קצת פחות מוצלח ומי שרגיל לשניצלים בטעם שמן חמניות יתבאס מאוד כשיטעם את תוצר הטיגון החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תפוח קפוא

חברת ''תפוגן'', משיקה בימים אלה מוצר חדש: ''פלחים'' - פלחי תפוחי אדמה עם קליפה.

מחיר מומלץ לצרכן: 11.99 שקלים לאריזה של 700 גרם.

שולפים מזלגות: אחרי אפיה ממושכת עם שמן זית ומלח גם מתקבל תוצר מעט מבאס: התפודים אמנם פריכים מבחוץ אבל כה קמחיים מבפנים. אין שום סיבה לא להכין את אותו הדבר בבית, מתפודים טריים מאחר שאפייתם ממצב קפוא לא נותנת בונוס בתחום הטעם ובטח שלא בתחום זמן האפייה, שכלל לא התקצר.

מיקי לייט

"מעדני מיקי" משיקים סלט חומוס מזרחי מופחת שומן. החומוס מכיל 15% שומן במקום 23% שומן בסלטים הקודמים.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.99-8.99 שקלים לאריזה של 500 גרם.

שולפים מזלגות: סלט חומוס מופחת שומן מדליק נורה אדומה, מאחר וחומוס לבדו הוא בעל אחוזי שומן גבוהים. טעם החומוס אינו דומה לטעמו של המקורי, ולכן לא כדאי לוותר על עשרה אחוזי שומן למען הטעם.

בננה בשקית

חברת המזון הצרפתית MATERNE החלה לייבא לארץ, דרך חברת דיפלומט, חטיפי פירות לילדים על בסיס תפוחי עץ בטעמים שונים. חטיף הפירות גוגו סקוויז מכיל 100% פרי ושקול למנה אחת של פרי. המוצר הינו ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ואינו דורש אחסנה בקירור. את ה"הגוגו סקוויז" ניתן להשיג בשלושה טעמים: תפוח, תפוח–תות ותפוח-בננה.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.99 שקלים לאריזה של 4 חטיפים.

שולפים מזלגות: הנסיינים הקטנים (בני שנתיים) שטעמו את החטיף נהנו ואפילו ביקשו עוד. הורי הנסיינים הוסיפו: עדיף שהילד ירצה חטיף כזה מהמקרר במקום חטיף מעובד אחר. הצבעים והאריזה הם שהופכים אותו מתפוח עלוב לממתק מפנק בעיני הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully