וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים מהחליפה

אביבית שיין

13.8.2009 / 13:41

לא זולה במיוחד אבל שווה כל ביס וכל שקל. עיסקית אחת בשבוע במסעדת קלואליס

בדרך למסעדת קלואליס, עד שנכנסנו פנימה, הצטברה בנו תחושה שאנחנו לא ממש שייכים למקום. הגענו לחניון המסעדה בפז'ו חמודה שלא בדיוק יצאה באותו רגע ממתקן שטיפה - ובחרנו לחנות ליד מרצדס עם גג נפתח. האפשרויות האחרות היו ב.מ.וו, אאודי או שורת ג'יפים שחורים. כשיצאנו מהמכונית תהינו אם המכנסיים הקצרים והסנדלים שלרגלינו יגרמו ליושבי המסעדה להשתנק.

מול דלת המסעדה ערכנו קרב מבטים קצר על מי יהיה הראשון שייכנס למסעדה. בסופו של הקרב, אני הייתי האמיצה מבינינו ופתחתי את הדלת. בפנים השף ויקטור גלוגר קיבל את פנינו בחיוך גדול, ומיד הרגשנו שהכל בסדר. מסביב ישבו אנשי עסקים בחליפות, וגם כמה בלבוש רשמי פחות, שאיכשהו התחבר יותר עם מזג האוויר ששרר בחוץ. מזג האוויר נשאר לגמרי בחוץ - החלונות כוסו בווילונות והאווירה הקרירה נתנה תחושה של עונה אחרת. רק על זה הייתי מוכנה להוסיף 10% למחיר. בכניסה נעצנו מבט בדגים, שנעצו בנו מבט בחזרה. סביר להניח שחלקם היו אחרי טיסה ארוכה, אבל הם נראו טריים.

טרי ומפתיע

קלואליס מציעים כעת ארוחה עסקית ב-99 או ב-129 שקל לאדם. אנחנו הסתפקנו ב-99 שקל, וקיבלנו לפתיחה לחמניות טריות - לבנות וחומות, עם חמאה, מלפפונים חמוצים תוצרת בית וזיתים. למנה ראשונה הזמנו סלט ירוק עם גרעיני חמניות, ומרק היום - גספאצ'ו עם מלפפון וסורבה שמיר. הסלט היה פשוט אבל טרי, מוצלח ודי גדול. המרק היה מתקתק, עם גרירת מלפפונים טריים שפוזרו בצורה יפה על המרק האדום. הסורבה במרכז היה מפתיע - גלידה מתוקה בטעם שמיר.

למנה עיקרית הזמנו פילה בורי על הגריל עם שיפוד של ירקות קלויים ברוטב פיקנטי, ודניס שלם בגריל עם שיני שום, עשבי תיבול ויין לבן. הפילה הוגש עם מעט יותר מדי שמן לטעמנו, אבל היה רך וטעים. שיפוד הירקות היה צבעוני, מגוון ומוצלח. הדניס השלם תובל באורח נפלא והיה טעים מאוד.

העסקית לא כוללת שתייה וקינוח. שתינו סודה וכוס יין ריזלינג ב-30 שקל, והחלטנו לא לוותר על הקינוח, על אף שמחירו היה מחצית ממחיר העסקית. הזמנו טארט שוקולד מריר ב-48 שקל. לא הצטערנו. השוקולד היה משובח והגיע בליווי גלידת קרמל מלוחה. כן, מלוחה. היא הצליחה להפתיע לנו את הפה ונהנינו ממנה מאוד.

החשבון הגיע ל-310 שקל - סכום שאנחנו לא ששים להשאיר בארוחת צהריים, אבל במסעדה שמחיר ארוחה זוגית בה יכול להגיע לאלפי שקלים, זה מחיר סביר. האוכל טוב, השירות מעולה, והמסעדה היא רקע הולם לפגישות עסקיות רציניות במיוחד.

חשבון, בבקשה

ההצעה: לחמניות, חמאה, מלפפונים חמוצים, זיתים, מנה ראשונה ועיקרית, 99-129 שקל.

טוב לביזנס: מקום מצוין לפגישות עסקיות רציניות במיוחד.

בשולחנות הסמוכים: אנשי עסקים בחליפות, ומדי פעם ראשי מדינות.

יתרון יחסי: חנייה חינם באזור בלתי אפשרי.

מישהו מטפל בך: מלצרים רבים ומקצועיים במיוחד.

קלואליס, אבא הלל 16, רמת גן, טל': 5759060- 03. העסקית מוגשת בימים א'-ו', בשעות 12:00-17:00, ובשבת ב-12:00-16:00

  • עוד באותו נושא:
  • קלואליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully