וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועצים שיניים

עירא רוזן

20.8.2009 / 13:35

רק בשר התל אביבית מציעה בשר משובח, יין טוב ושירות אישי אך לא מציק. עסקית אחת בשבוע

סוף יולי. שעת צהריים. רחוב סלמה בדרום תל אביב חם, לח ומפויח. אנחנו פותחים דלת עץ ונכנסים לאולם מקסים, מנותק מהרחוב, שתקרותיו הגבוהות מקומרות והוא עשוי מאבני כורכר. מעין אולם אבירים עם תאורה עמומה ואינטימית, שמעטים כמותו נותרו ביפו.

בכניסה קיבל את פנינו מנהל המשמרת. לאחר שבירך אותנו, הוא הוביל אותנו למקרר הבשרים הגדוש תוך שהוא מגיש לנו כוסות של יין הבית - תערובת של קברנה סוביניון, קברנה פרנק ומרלו של סגל.

בין הגריל למקרר עמד הגריל-מן והציג בסבלנות את סוגי הבשר (ששמותיהם רשומים גם על לוח שתלוי על הקיר, בתוספת המחיר ל-100 גרם), הסביר על תכונות הנתחים והמליץ במה לבחור. בחרנו את הנתחים שרצינו לפי משקל ואת מידת העשייה שלהם והתיישבנו. הזמנו גם את יין הבית, עסקה משתלמת מאוד: 15 שקלים לסועד מאפשרים לשתות יין ללא הגבלה לאורך הארוחה. היין הקל מוגש מצונן ומתאים לארוחה בשרית, אך לא מכביד מדי בהתחשב במזג האוויר השורר בחוץ.

מעט מסביב

"רק בשר" היא מסעדה שמגישה רק בשרים על הגריל ומעט מאוד מסביב. הארוחה העסקית פשוטה מאוד - הנחה של 30% על כל סוגי הבשר. אנחנו הזמנו 200 גרם נתח קצבים (23 שקלים ל-100 גרם, אחרי ההנחה), שעליו המליץ הגריל-מן; 200 גרם אנטרקוט ישראלי מרמת הגולן (27 שקלים); ארבע צלעות טלה (18 שקלים); נקניקיית צ'וריסו שמכינים במקום (12.5 שקלים) וקבב טלה גדול אחד (13 שקלים).

למנה ראשונה הזמנו קרפצ'יו עגל (18 שקלים), שאינו כלול בעסקית. הוא הגיע מהר, אך טעמו היה אנמי. הבשרים הוגשו על פלטת עץ ולצדם תפודים קטנים אפויים בשמן זית וברוזמרין, שהיו חביבים ומעט שמנוניים מדי. בנוסף, קיבלנו קערית עם רוטב צ'ימיצ'ורי.

הבשרים ניצלו ביד מיומנת לדרגת העשייה שביקשנו (בדרך כלל מדיום). נתח הקצבים היה עסיסי ומלא טעם, וקיים את ההבטחה. צלעות הטלה נצלו כך שהשומן שלהן נהפך לפריך ובשרן לוורדרד ורך. הנקניקייה הפתיעה לטובה: המעי מולא בתערובת בשר, שומן ותבלינים במינונים מדויקים, והצלייה הותירה אותה רכה ועסיסית מבפנים ופריכה מבחוץ. האנטרקוט היה מוצלח פחות ומעט סיבי, והקבב סבל מתיבול חסר. סימן נוסף לכך שהם היו טעימים פחות היה העובדה שעל שני האחרונים מרחנו כמויות נדיבות של רוטב צ'ימיצ'ורי, בעוד טעמם של הנתחים האחרים לא דרש תוספת מלבד מלח ופלפל שחור.

קינחנו באספרסו טוב, בקפה שחור ובסורבה בטעמי מנגו, קוקוס ופירות יער (29 שקלים), שהיה מתוק מדי ותעשייתי בטעמו אך הוגש בנדיבות. מחיר הארוחה לזוג הסתכם ב-263 שקלים, לא כולל שירות. בהתחשב בכמויות שאכלנו, זה בהחלט מחיר הוגן - אך לא נמוך - לארוחת בשרים טובה מאוד ומגוונת. אפשר לוותר על המנה הראשונה, על היין ועל הקינוח ולשלם פחות. באוקטובר תחגוג המסעדה שנה, וכבר כיום יש להזמין בה מקומות לערב ולסוף השבוע.

חשבון, בבקשה

ההצעה: מגוון עצום של בשרים לפי משקל ב-30% הנחה ממחירם בערב.

טוב לביזנס: חלל מרשים בבניין ערבי עתיק, שמתאים לארוחות עסקים ולמפגשים רומנטיים בין קרניבורים.

בשולחנות הסמוכים: הרבה גברים אוהבי בשר, אך גם זוגות וקבוצות חברים שיצאו לחגוג.

יתרון יחסי: אוכל ויין טובים מאוד.

מישהו מטפל בך: שירות יעיל ולא מאוד מורגש. בעל המסעדה מדבר עם חלק מהסועדים ומעניק תחושה של יחס אישי.


רק בשר, סלמה 19, תל אביב. טל': 6813590- 03. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 12:30-17:00

  • עוד באותו נושא:
  • רק בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully