וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפיה נחלת בנימינית

רותם דרוב

1.9.2009 / 16:10

בר חדש שמתגאה בתפריט איטלקי מבית היוצר של קפה מובינג נפתח בנחלת בנימין, מעוז ברי היין והאוכל

אם מתחם הארבעה שייך ברובו למסעדות, ואזורים אחרים בתל אביב כמו יד חרוצים והנמל שייכים למגה ברים המוניים, רחוב נחלת בנימין הוא השולט בברי היין שמשלבים אלכוהול מוצלח ואוכל שלא נופל מרמת מטבחי שף וביניהם: פינצ'וס, טרקלין, בר יין, בנימין ולה צ'אמפה העליז.

אל כל אלו מצטרף כעת ה'קאמורה' על פינת אחד העם. המקום הוא יותר בר ממסעדה, ומשלב מגוון רחב של יינות, וויסקי ושאר קוקטליים, לצד מנות מהמטבח האיטלקי שהוא יותר מפיצות ופסטות.
את המקום פתח יוני סלומון, ירושלמי במקור, שניהל סניפים של קפה הילל וברים ירושלמים כמו רסטו-בר ובולינט. סלומון ציוות אליו את אמילי גולדברג – שפית ויועצת קולינרית (מובינג קפה, גנה 71) וביחד הם גיבשו את הקו הקולינרי.

"רצינו מקום שמכבד את הקהל שלו" הם אומרים "על יד אלכוהול טוב, צריכים מנה טובה ולא איזה אלתור שמוציא עובד לא מקצועי. חשבנו שאוכל ים תיכוני יתחבר לקהל ישראלי, ולבסוף הפור נפל על אוכל איטלקי שכולם נורא אוהבים, ומשם כבר חשבנו על שם המקום 'קאמורה' שהיא המאפיה הנפוליטנית".

המנות בתפריט יכולות להיות נשנוש קל על יד הבירה כמו ברזאולה ב-13 שקלים, פרשוטו ומלון ב-22 שקלים, או קלמרי סגול על סלט ירוק עם אנדיב, סלק צלוי וגבינת עזים ב-42 שקלים.

בתפריט היינות אפשר למצוא למברוסקו איטלקי ב-65 שקל לבקבוק ומגוון יינות ישראלים של דלתון, טוליפ ועגור בטווח מחירים של 85-95 שקל לבקבוק.

קאמורה – רחוב נחלת בנימין 48, תל אביב. טלפון 03-5101017
שעות פתיחה: א'-ש' 19:00-לקוח אחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • קאמורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully