וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האודטות בטירוף

בר חיון

9.9.2009 / 13:40

אם עד היום נתקלתם בבעיות כמו איך לקלף קיווי או להפריד גרגרי תירס, הנה המתנות למטבח שתרצו לקבל לראש השנה

פח נשלף למשטח העבודה

בעת הבישול מצטברת אשפה שאפשר להתכופף ולהשליכה לפח שמתחת לכיור או לעשות שימוש בפחון המשולש. אך מוצר זה, הנתלה על רוב הדלתות והמגירות הסטנדרטיות שבכיור, הוא האפשרות הטובה ביותר שהכרנו: הכי נגיש בגובה המותניים, לא תופס מקום על המשטח או בתוך הכיור, נראה אלגנטי, בנוסף מגיע עם מכסה, מה שמשאיר את הזבובים בחוץ.

להשיג: ברשת יעד פרזול

ציון: 4

97 שקלים

משחיז סכינים

מכיוון שרוב הבשלנים אינם מיומנים דיים בהשחזת סכינים במוט השחזה, הומצאו פטנטים שונים שנועדו לסייע בעניין.

אחד מהם הוא המשחיז של קיצ'נאייד. מעבירים את הסכין בחריץ הראשון, מעבירים לשני, והלהב מושחז.

להשיג: KitchenAid

ציון:4.5

109 שקלים

מפריד גרגירי תירס

מי שמעדיף תירס טרי על פני תירס מקופסה, אבל פחות מסתדר עם הסיבים שנתקעים בין השיניים הקדמיות, ישמח לקבל מתנה זו לחג (אם כי אולי לא יהיה מנומס לתחקר מראש את המארחים בעניין).

בזכות איכות הבנייה המעולה של מוצר זה הצלחנו להפריד בקלות את גרגירי התירס בשלמותם. לא יכולנו לבדוק תוך כמה זמן שיני הקולף יתקהו ויגיע הזמן לקנות אחד חדש, אבל בסך הכל מדובר בכלי נחמד ויעיל.

להשיג: Kitchenworks

ציון: 4

59 שקלים

סיר משנה צבע

הגאדג'ט הטמון בסיר Culinary של קנווד אינו מלהיב ביותר: כשהסיר מגיע לטמפרטורה של 140 מעלות הלוגו המוטבע על הידית משנה את צבעו.

עם זאת, ובלי קשר לפטנט הזה, מדובר בסיר מעולה. זה אחד ממוצרי הטפלון הטובים שראינו על אף שלא יכולנו לבדוק את עמידותו לאורך זמן.

להשיג: המשביר לצרכן

ציון: 4

227 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מסחטת לימון

פטנט נחמד שמשאיר את גרעיני הלימון מחוץ לסלט.

משחילים את חצי הלימון לתוך שרוול הסיליקון וסוחטים בלי להתלכלך. אם הלימון לא נוצל עד תום, אפשר להשאיר אותו שם, לאטום את הפתח ולהכניס למקרר.

להשיג: רשת דומו

ציון: 4

90 שקלים

שולף פלחים

לעונת פירות ההדר שבפתח אפשר להצטייד בשולף פלחים שיחסוך מכם את קילוף הפרי (צריך רק לחצות לחצי).

ההבטחה להשאיר את ידיכם נקיות אינה מתקיימת ורק בתפוז השלישי הגענו למיומנות שאיפשרה שימוש בלי השארת את רוב הפרי בפנים. אבל אין ספק שזה מהיר יותר מסכין ומשאיר את הרקמה הלבנה בתפוז. צריך רק לזכור לנקות מיד אחרי השימוש, אחרת שאריות תפוז הלכודות בידיות עלולות להישאר שם לעולמים.

להשיג: רשת Spices

ציון: 4

79.9 שקלים

מסמני כוסות

אם אתם לא רוצים להיתקע עם כוס היין/שמפניה ביד לאורך כל המסיבה, להלן כמה רעיונות שיבטיחו כי תזהו את הכוס שלכם ושאף אחד לא ייקח לכם אותה בטעות:

אפשר להשאיר את הכוס במקום לא קונבנציונלי (על מערכת הסטריאו למשל), אפשר להכתים אותה בליפסטיק בצבע ייחודי - ואפשר גם להדביק עליה יצור קטן וחמוד. באמצעות סט של 12 דמויות הנצמדות לכוס באמצעות ואקום, כל אחד יזהה את הכוס שלו.

להשיג: רשת דומו

ציון: 4

36 שקלים

קוצץ שום

אל פתחו העליון של קוצץ השום של Chef'n משליכים את שן השום, סוגרים ומתחילים להסיע על השולחן, בעוד הלהבים המסתובבים שבפנים עושים את העבודה.

לאחר שגלגלנו כך את שלוש שיני השום שהיו דרושות לרוטב הפסטה, גלגלנו עוד שתיים, סתם בשביל הכיף. אין ספק שזהו אכן גימיק נחמד אך נשאלת השאלה אם בכל מקרה צריך סכין כדי לקטום את הקצוות, ואם בסופו של דבר אין מנוס מללכלך אצבע או שתיים כדי לרוקן את המיכל, למה באמת צריך אותו? התשובה המתבקשת: המארחים יקבלו בהתעניינות את הגאדג'ט הזה וילדיהם יצרפו אותו לאוסף מכוניות הצעצוע.

להשיג: ברשת פעמית סטור

ציון: 3

68.9 שקלים

מסננות פסטה מתקפלות

הבעיה הנפוצה ביותר עם מסננות, ללא ספק פריט שימושי ביותר, היא בעיית האחסון. פטנטים שונים מציעים לכך פתרון לא רע בכלל.

המסננת של Joseph-Joseph עשויה מפלסטיק קשיח, ובמצבה הטבעי נראית כמו קרש חיתוך דק. ואולם עם שני קיפולים הופכת למסננת לכל דבר. מסננת אחרת עשויה סיליקון ומתכנסת לגודל ועובי של צלחת סטנדרטית. מסננת הסיליקון תעלה ברשת Domo 139-185 שקל, תלוי בגודל.

להשיג: ברשת Spices

ציון: 5

99.9 שקלים

מטחנה חשמלית עם תאורה

אמצע הלילה, ואחד מבני הבית החש רעב עט בחסות העלטה על שאריות מהמקרר. אך אבוי: איך יפלפל או ימליח את הארוחה בחושך הזה?

מה הוא היה עושה ללא המטחנה החשמלית של Russell Hobbs שמאירה לו בפנס כל גרגיר בנפרד. אמנם במבט ראשון הגאדג'ט היקר נראה כמו סרבול אלקטרוני של פעולה פשוטה, אך תוך כדי התנסות עמדנו על יתרונותיו. מדובר במטחנה עמידה וטובה, עם רמות טחינה שונות של מגוון תבלינים יבשים. הפעלה בלחיצת כפתור משאירה את היד השנייה פנויה בעת הבישול והאור אכן עשוי לסייע מעל הכיריים. מדובר באחת המתנות היותר יוקרתיות לערב החג.

להשיג: ברשת קוק סטור

ציון: 4

199 שקלים

כדור גלידה

לא קל להקליד שורות אלה לאחר הכנת הגלידה, פשוט מפני שהשרירים עדיין דואבים.

לאחר שהכנסנו את מרכיבי הגלידה במיכל הנירוסטה הפנימי ומילאנו את החלק החיצוני בקרח, יצאנו לגלגל את הכדור - כפי שמראה הסרטון באינטרנט. הפעולה נמשכה יותר מ-20 דקות.

הגלידה יצאה מצוין. הדבר היחיד שמעיב על החגיגה הוא המחיר. בארה"ב ובאתר Amazon אפשר להשיג את המוצר ב-100 שקל בממוצע, בישראל הוא עולה כפליים. בדיקה קצרה בזאפ מראה שאם תוסיפו למחיר המוצר 60-100 שקל, תוכלו כבר לרכוש לעצמכם מכונת גלידה ולצאת לשחק בכדור אמיתי.

להשיג: ברשתות השיווק לילדים, בחנויות מקוונות שונות ובאתר kadurglida.co.il

ציון: 4

200 שקלים

קולפן קיווי

כשזה מגיע לקיווי, לכל אחד יש טכניקה משלו - יש המקלפים בסכין ומשאירים שמינית מהפרי על הקליפה, יש הפורסים לחצי ונאבקים בקיווי חמושים בכפית, והכרנו גם כאלה שמוותרים מראש ואוכלים את הקיווי כמו שהוא (לדברי הנסיין: לקליפה יש טעם של קיווי והשערות לא מפריעות).

אבל הנה מגיע גאדג'ט זול שעושה את העבודה. ביעילות ובמהירות הוא משתחל בדיוק בין הקליפה לפרי ושולף רק את מה שצריך. ואת הקליפות, למי שרוצה, אפשר לאכול בנפרד.

להשיג: ברשת פעמית סטור

ציון: 4

19.9 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully