וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק העשור

רותם דרוב

9.9.2009 / 19:15

מי שלימדה את תל אביב איך לאכול קבבונים, חוזרת עם מסעדה חדשה שחלקה נוסטליה וחלקה מבט לעתיד. דיטושקה חדשה בנווה צדק

כל מי שהתגעגע לדיטה בורנשטיין, שלימדה את כולנו לאכול קבבונים החל מימי הזוהר של "ביבר" בבן יהודה ועד מסעדת "דיטה" מרוטשילד, ישמח לגלות כי היא מתקמבקת ברחוב שבזי בשכונת נווה צדק בתל אביב.

לאחר שהתמודדה עם מחלת הסרטן בשנתיים האחרונות, חברה בורנשטיין לציון פרג'ון, הבעלים של מסעדת אוקינאווה, ובעל קפה "מטינה" ששכן באותו הלוקיישן בו נפתחת היום המסעדה וביחד הם פתחו את "דיטושקה". "חיפשתי שוב מקום שאוכל לשלוט במטבח. מקום קטן ושכונתי, וכשהגעתי לרחוב נדלקתי על בית הקפה שהיה פה, כי הרגשתי שאני יכולה לעצב אותו לפי התדמית שלי, לא כמו שהיה בדיטה בשנים האחרונות אחרי שמכרתי אותו".

בתפריט, דיטה לא מחדשת ונשארת נאמנה להרבה מנות שהביאו לה את הפרסום: פילה מטיאס ב-38 שקלים, איקרה ב-28 שקלים, וכבד קצוץ במחיר של 32 שקלים.
לעיקריות תמצאו גם אנטריקוט במשקל 300 גר' במחיר 82 שקלים, קציצות ברוטב עגבניות ב-48 שקלים וכמובן את הקבבונים המפורסם המוגש עם תפוחי אדמה ובצל על האש במחיר של 62 שקלים.

להבדיל מדיטה ברוטשילד, דיטושקה לא תהיה פתוחה מסביב לשעון, אלא תיסגר קצת אחרי חצות "פה יש הגבלות שונות משדרות רוטשילד" אומרת דיטה "וגם בואו נודה, אנחנו כבר לא בגיל המתאים".

דיטושקה - שבזי 49, תל אביב. טלפון: 03-5101516

שעות פתיחה: כל השבוע 09:00-01:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully