וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו איזה קטע

אפרת נוימן

24.9.2009 / 15:25

היער המלאכותי, הצלחות הענקיות והעוגה שמגיעה לשולחן עם מקף ידני - מתחת להתאמצות של 'שגב אקספרס' מתגלה עסקית לא רעה בכלל

במסעדת "שגב אקספרס" ברמת החי"ל מנסים להעביר את המסר שכאן יש "קטע": הכובעים הלבנים שחובשים המלצרים, העצים המלאכותיים, הספסלים שפזורים לאורך שדרה בלב המסעדה, הפוקצ'ה שמגיעה לשולחן כשהיא עטופה בנייר חום, הצלחות הענקיות בצורות שונות, מגררת פרמזן אישית המצורפת למנת הפסטה ומקצף ידני קטן ולא שימושי שמגיע ליד עוגת השוקולד החמה. קטע זה דבר נחמד, לפחות בפעם הראשונה שמגיעים למקום, אבל התחושה היא שבשגב לקחו את זה קצת רחוק מדי.

בשעת צהריים המסעדה עמוסה (זוג שהגיע בלי להזמין מקום נשלח לדרכו) אבל זה לא פגע בשירות המוקפד. זיהינו מסביב עובדי היי-טק מהאזור, משפחות שבאו לחגוג אירוע, זוגות, ובקיצור - תמהיל מגוון של סועדים.

העסקית מגיעה בשלוש צורות: ב-59 שקלים (בעיקר פסטות ופיצות), ב-69 שקלים (יש גם שרימפס וכרעיים) וב-79 שקלים (יש גם כבדים ופרגיות). מלבד המנה העיקרית, מקבלים מנה ראשונה, והפוקצ'ה היא בתשלום נוסף של 10 שקלים. חובבי הדגים יצטרכו להזמין מהתפריט הרגיל - כי בעסקית אין בכלל דגים.

מנת יתר של גימיקים

למנות ראשונות בחרנו בטטה וכרובית מהטאבון, שמגיעות בליווי שמנת חמוצה. בערב מבקשים על כל אחת מהמנות האלה 31 שקלים - מחיר מוגזם למדי. זאת אמנם מנה טעימה אבל מדובר בסך הכל בכמה חתיכות של בטטה וכרובית שנאפו עם שמן זית.

לקחנו גם את הפוקצ'ה - שהיתה גדולה, שמנונית וממכרת. למנות עיקריות בחרנו בפומדורו תסוס, שכוללת "פפרדלה, עגבניות תמר, זיתי תסוס, פטריות פורצ'יני ופטריות כמהין מוקפצות עם שום טרי וצמחי תבלין ארומטיים" במסגרת העסקית ב-59 שקלים; ו"פרגיות מסומנות בגריל, מוגשות ברוטב עגבניות, פלפלים קלויים וצנוברים" במסגרת העסקית ב-79 שקלים. שתי המנות היו גדולות וטעימות, אם כי קשה היה לאתר את כל המרכיבים שהוזכרו בתפריט. לבסוף, חלקנו עוגת שוקולד חמה מוצלחת במחיר של 23 שקלים.

החשבון, כולל בקבוק דיאט ספרייט (12 שקלים) וחליטת תה (15 שקלים), הסתכם ב-198 שקלים. יצאנו משם בתחושה שקיבלנו תמורה נאה לכסף. כן, בשגב אקספרס יש מנת יתר של גימיקים, הרבה יומרנות והגזמה בתיאור המנות - אבל בסך הכל המקום נעים ומיוחד, השירות משתדל ולבבי והמנות משביעות וטעימות.

חשבון, בבקשה

ההצעה: מנה ראשונה ועיקרית ב-59 שקלים, ב-69 שקל או ב-79 שקלים.

טוב לביזנס: מקום נעים לפגישה עסקית. כדאי לבקש את אחד התאים שלאורך הקירות - הם מבודדים יותר.

בשולחנות הסמוכים: תמהיל מגוון - עובדי היי-טק מהאזור, פגישות עסקים, משפחות שבאו לחגוג אירוע, זוגות וחברים.

יתרון יחסי: יותר מסתם ארוחת צהריים.

מישהו מטפל בך: שירות קפדני ונעים.

שגב אקספרס, הברזל 38, תל אביב. טל': 4142025- 077. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 12:00-17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully