וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען עתיד צח יותר

רוני קדר

30.9.2009 / 18:38

במקום לברור את הירקות מהמרק, עכשיו יש מצקת/מסננת שעושה בשבילכם את העבודה

בימים קרירים, אחד התבשילים שכמעט לכולנו יש על האש, הוא מרק. עם הרבה ירקות או עם חתיכות עוף ובשר - הנוזל החמים הזה מוצא את דרכו אל קיבתינו באופן שוטף. לפעמים קורה מצב שמגיעים "מפונקי המרק" ולהם דרישות מיוחדות: לי אל תשימו ירקות, אני מעדיף מרק צח, או כאלה שבכלל מעדיפים רק את הירקות בלי המרק לחלוטין. אבל הבשלניות עומדות בשקט בצד, רותחות ודגות בכף את הפריטים המיועדים.

על מנת שלא יזיעו הבשלניות בעונת החורף הקרובה, ויוכלו לסנן כראוי את הירקות מן הנוזל החמים, הביאו לחנות קיצ'נוורקס את המצקת הדו כיוונית החדשה. המצקת, הנמכרת במחיר 108 שקלים כוללת בצידה השני גם מסננת, כך שאפשר גם לדלות את הירקות הסוררים.

נסיון

מצקות רבות של מרק הוגשו בשבועות האחרונים ברחבי הארץ. הצד הפולני הגיש מרק עוף צח עם חתיכות גדולות של ירקות ובצד העיראקי-פיוז'ני התנסנו במרק מיניסטרונה עשיר בירקות קצוצים.

האמהות הגדולות היו אלה שקיבלו על עצמן את הנסיון, שכן בגילי עוד לא עברתי מספיק חגים כדי להיות מתוקתקת מרק.

הפולניה, שלה היה מרק צח וחתיכות גדולות מאוד של ירקות לא הראתה שום פרץ של התלהבות כאשר הגשתי לה את המצקת הדו כיוונית, כי אצלה הירקות גדולים ואין קושי רב בהוצאתם. "את הירקות אני מסננת בקלות בעזרת המצקת שכבר יש לי ואין צורך באחת מסורבלת יותר כדי לסנן את הגזרים הגדולים מלכתחילה".

הפיוז'נית העיראקית דווקא נהנתה מהאופציות הרבות בתוך המסננת, כי כבר חשבה על העתיד. "מי מאיתנו שאוהב יותר מרק בצלחת שלו, לא היה צריך להתפשר על כמות הירקות הגדולה שבאה בתחתית כל מצקת. בנוסף, אם אני מתכננת על הכנת רוטב שנשארים בו חתיכות ירקות ובשר, זו דרך מצוינת לסנן אותו בעדינות".

מבחן הארנק

מחירה של המצקת הדו כיוונית הוא 108 שקלים. אם מתחשבים בכך שכל מה שהיא עושה הוא ליצוק ולסנן, אפשר לומר שזהו מחיר מעט גבוה.
כדי לפתוח את הסיר וליצוק מרק ממצקת פשוטה, יעלה לכם התענוג כ-50 שקלים, ואם תרחיקו לכת למקומות שווים יותר תעלה לכם מצקת סיליקון כ- 65 שקלים.

לעומת זאת, אם תחשבו על הפעם הבאה שבה תצטרכו לקנות לעצמכם או לחמותכם מצקת, זו המצקת החדשנית וההזויה לקנות.

להשיג בחנות קיצ'נוורקס - נחלת בנימין 115, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully