וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרדס ליד הסלמון

אביבית שיין

1.10.2009 / 14:00

העסקית המוצעת במסעדת מקום בלב ברעננה אינה זולה ומזכירה אוכל של גן ארועים אבל זוכה במיקום כפרי וגינה נעימה

על אף מרוץ התיעוש והנדל"ן, נותרו באזור השרון כמה פרדסים ושדות. מסעדת "מקום בלב" ממוקמת ליד שדה כזה, בשוליים של רעננה. הכניסה למקום מנתקת את הסועדים מהסביבה העירונית ומובילה לגן ירוק, מרוצף שטיח דמוי דשא, שבנוי כמבוך של שבילים ומקומות ישיבה בפינות נסתרות. אותנו הושיבו בפינה כזו, די מבודדת, ומעלינו גפן שיצרה על השולחן משחקי אור וצל.

עסקית הצהריים אינה זולה - 69 שקל, והיא כוללת מנות ראשונות ממזנון חופשי, מנה עיקרית ושתייה. השתייה הכלולה במחיר היא מיץ תפוזים, לימונדה או אשכוליות - שתייה שמתאימה יותר לארוחת בוקר מאשר לארוחת צהריים. אם רוצים שתייה בבקבוק, יש להוסיף כמה שקלים.

קיבלנו צלחות וניגשנו למזנון, הממוקם בתוך מבנה אבן סמוך. העמסנו סלט טבולה, שהיה חביב אך לא מרשים, סלט סלק טעים, אנטיפסטי שכללו קישואים ופלפלים, סלט כרוב עם עדשים וחמוציות, סלט כרוב סגול וירקות מוחמצים. עלי חסה עם גרעינים חיכו בקערה גדולה שנוסיף להם רוטב, אך חלק מהעלים היו עייפים ושחורים בקצוות. לחם מלא עם זיתים שממנו חתכנו שתי פרוסות היה טרי וטוב.

בלי ציפיות גבוהות

המזנון הבינוני התאים לאווירה הכללית של גן אירועים (שאכן נערכים במקום). המשכנו למנה העיקרית בתקווה לשיפור. הזמנו פילה סלמון בחמאה עם ירקות אפויים על מצע מג'דרה. הסלמון היה עשוי היטב, בתיבול עדין וטוב, אבל קר. המג'דרה היתה יבשושית ולא מעניינת. אילו היתה מספיק חמה - יכול להיות שהיתה מספקת יותר.

העיקרית הנוספת שהזמנו היתה ירקות ממולאים במילוי אורז מלא, פטריות, טופו וירקות אורגניים. מדובר בפלפל, בקישוא קטנטן ובעגבנייה שהיה קשה לזהות, שכן היא היתה מחוצה לגמרי ונראתה כחלק מהרוטב. בתפריט הרגיל המנה מתומחרת ב-62 שקל - הגזמה פראית למנה צנועה. רוטב העגבניות היה מתוק מאוד ובעל ניחוח קינמוני מפתיע. פרט לתיבול - שעל פי טעמנו היה צריך להיות יותר פיקנטי - המילוי של הירקות היה עשיר וטעים. בתפריט כתוב שהירקות מגיעים מגן הירק של המסעדה.

למרות גודלו של המקום, איכשהו בכל פעם שנזקקנו למלצר הוא הופיע מיד והיה ידידותי ויעיל. שתינו קפה הפוך ואספרסו, אך ויתרנו על קינוח שמוצע ללקוחות העסקית במחירו המלא.

"מקום בלב" נותנת הרגשה שאפשר לשבת ולדבר בה במשך שעות. לפגישות עסקים נינוחות, פרטיות וללא הפרעות זה מקום מצוין - בתנאי שלא מגיעים עם ציפיות קולינריות גבוהות מדי.

חשבון, בבקשה

ההצעה: מזנון סלטים, עיקרית ושתייה ב-69 שקל.

טוב לביזנס: אווירה נינוחה ושקט שמאפשרים לנהל שיחות ארוכות.

בשולחנות הסמוכים: אמהות עם עגלות, זוגות, חבורות נשים וגם כמה אנשי עסקים.

יתרון יחסי: אווירה רגועה של כפר בתוך העיר והרבה ירוק בעיניים.

מישהו מטפל בך: שירות אדיב ומהיר.

מקום בלב, פרדס משותף 5, רעננה. טל': 7741575- 09. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 12:00-16:00

  • עוד באותו נושא:
  • מקום בלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully