וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'בטה בסריקה

רותם דרוב

6.10.2009 / 14:10

סנדוויצ'ים שלא ישעממו אתכם בשילוב משלוח עד פתח המשרד הופכים את סקנביץ' לטייק אווי הכי רלוונטי שיש

מיזם חדש המוקדש לשוכני המשרדים של גוש דן וסתם לרעבים בבית יוצא לדרך. "סקנביץ'" הוא אתר אינטרנט שהוקם על ידי בניטה לנצר - מסעדנית שעוסקת בתחום כבר שנים רבות.

בבעלות לנצר היתה פעם מסעדה בשם זעפרן שפעלה בביתה שבקיסריה, בה היתה מגישה ארוחת טעימות. לאחר מכן, הקימה קייטרינג קטן באותו השם ולאחר תקופה עזבה לחלוטין את התחום ונכנסה לעולם ההיי טק. "יום אחד כשעבדתי עם המעצב הגרפי של חברת הסטארט אפ שלי, הוא הראה לי בלוג מופלא של בחור ניו-יורקי שסורק את הכריכים שהוא קונה וגם את אלו שהוא מכין לעצמו בסורק שולחני רגיל. התלהבתי מפשטות הרעיון וגייסתי חברים כדי לייסד משהו דומה בישראל, בדגש על המשלוח של הכריכים."

בסקנביץ' (שילוב של סקן – סריקה, וסנדוויץ'), שיפעל באזור תל אביב והבורסה ברמת גן, אפשר להתרשם מכריכים כמו טונה עם ממרח כתום (טונה, כוסברה, שומר, לימון, פלפלים קלויים, וממרח כתום של גזר ודלעת) תמורת 28 שקלים או כריך תבשיל בשר שמכיל בקר, רימונים, בצל, ארטישוק, חצילים, טחינה, סילאן וארוגולה.

"הרעיון הוא להקים מקום שמייצר כריכים כמו בניו יורק" מוסיפה לנצר "ולא שוב פעם לקבל כריך משעמם עם סלמון וגבינת שמנת. הטריות חשובה לנו מאוד ובכל בוקר מגיע אלינו משלוח מהשוק ומהמאפייה, ואת הכריכים מכינים במספר מוגבל. חשוב לי לציין שאנחנו לא שומרים כריכים כך שבסוף היום מה שנשאר נתרם, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש ממוסדות או נזקקים שרוצים שנתרום להם פשוט לשלוח לנו בקשה דרך האתר"

בימים אלה האתר עובד תחת מתכונת חוה"מ סוכות ויחזור לפעול אחרי החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully