וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופי בר נשבר

רותם דרוב

12.10.2009 / 18:45

המסעדה הוותיקה מרחוב יד חרוצים עוברת לוקיישן בגלל הסיבה הפשוטה שהבניין מיועד להריסה. אזור יהודה הלוי מחכה בציפייה

רחוב יד חרוצים הולך לאבד את מייסדת המתחם - coffee bar, לטובת רחוב יהודה הלוי בתל אביב בעוד מספר חודשים.

כשרותי ומתי ברודו, בעלי מסעדת coffee bar חזרו מארצות הברית הם רצו לפתוח חנות קטנה לממכר קפה שתהיה התחלה של רשת, ולכן בחרו בשם הכה סטנדרטי coffee bar. השנה הייתה 1994 כשהם קראו בעיתון לגמרי במקרה שאזור יד חרוצים עתיד להיות אזור העסקים החדש של תל אביב, והמיקום נבחר באזור שעד אז היה מאוכלס על ידי סוכנויות למכוניות ומוסכים מטונפים.

מאז חלפו להם 16 שנה, נצח במונחי מסעדות. הזוג ברודו הספיקו לפתוח בינתיים גם את מסעדת הבראסרי באבן גבירול (דבר שהחזיר לרחוב האפרורי את ימי הזוהר שלו), את מלון ומסעדת מונטיפורי ברחוב מונטיפיורי ולאחרונה גם את הבר רוטשילד 12. כעת הם מעבירים את coffee bar לרחוב יהודה הלוי מס' 79.

"הסיבה העיקרית לכך שאנחנו עוברים מיד חרוצים היא העובדה שהבניין מיועד להריסה, ובמקומו יבנה מגדל משרדים" אומר אורן שנבל, יד ימינם של הזוג ברודו. "כבר תקופה ארוכה שיש כוונה להרוס אותו, וכפועל יוצא, חוזה השכירות שלנו הוא תמיד לתקופות קצרות, וככה אי אפשר לנהל מסעדה".

לעזוב את הכתובת של יד חרוצים 13 זה דבר אחד, אבל למה לעזוב את כל המתחם?
"הריסת המבנה היא כמובן הסיבה העיקרית, אבל יש עוד סיבה. אמנם ייסדנו את עולם הקולינריה וחיי הלילה של האזור, אבל במשך תקופה ארוכה הוא כבר לא מתאים לקהל שלנו שמורכב בעיקר ממשפחות וזוגות מבוגרים, שעבורם להגיע לאזור בסופי שבוע שמתמלא בבליינים מכל מרכז הארץ, זה לא הכי נוח, לכן אנחנו משנים מיקום לגמרי לטובת כולם".

  • עוד באותו נושא:
  • קופי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully