וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתוק שאחרי החומוס

רותם דרוב

14.10.2009 / 17:38

קונדיטוריית פיס אוף קייק פותחת בית קפה חדש מעבר לכביש ומראה לאבו חסן מאיפה אופים את הקרואסון

קונדיטורית פיס אוף קייק ביפו, מתרחבת השבוע גם לבית קפה קטן בשם עלמה קפה, המתפרש על פינת רחוב יהודה הימית ביפו, בצמוד לחומוסיה של אבו חסן. בית הקפה, כמו הקונדיטוריה, נפתח על ידי הבעלים והקונדיטור משה אהובי, שפתח את המקום עקב רצון הלקוחות. "הרעיון לבית קפה התחיל מכך שהיינו מוכרים מאפים ומתוקים בקונדיטוריה, ובהמשך הדבר התרחב גם ללקוחות שביקשו קפה, ותמיד קיטרו שאין איפה לשבת. לכן רציתי לפתוח בית קפה בסמוך".

זאת סביבה מתאימה לבית קפה?

"כרגע הרחוב מת בשעות הערב" אומר אהובי "אבל ברגע שנשים מוסיקה, ויהיו אנשים טובים ואווירה טובה הפינה תשתנה. המקום מיועד קודם כל לתושבי יפו, אבל גם לגל"צניקים שמשרתים ממול, וגם למי שאוכל באבו חסן עם החברים ורוצה להמשיך לשבת על כוס קפה".

לפיס אוף קייק קהל לקוחות נאמן, ומי שאוהב את הלחמים ואת המאפים המתוקים ישמח לגלות שכל התפריט מיוצר מעבר לכביש בתנורים של קונדיטוריית האם.

לצד קפה של חברת Bristot אפשר למצוא בתפריט בית הקפה כריכי גבינה כמו מוצרלה, אמנטל או פטה ב-25 שקלים, ופרוסת קיש תמורת 35 שקלים. בתחום המתוק יש גם צלחת טעימות של עוגיות ב-15 שקלים וכמובן כל העוגות, העוגיות והמאפים שאפשר למצוא בקונדיטוריה הסמוכה.

קפה עלמה - רחוב יהודה הימית 19, יפו. טלפון 074-7037474
שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-23:00 ו' 07:00-18:00 ש' 09:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully