וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צליל מכוון

אביבית שיין

22.10.2009 / 14:00

עם עסקית שמוגשת לאורך כל היום ומנות מוצלחות, מצליחה רדיו רוסקו לקבל מעמד של איטלקית משובחת

במסעדת רדיו רוסקו, שמתחמקת מהרעש של רחוב אלנבי בחצר פנימית קסומה לגמרי, החליטו להגיש ארוחות עסקיות במשך כל היום. תפריט העסקיות רחב וכולל כמעט את כל המנות שבתפריט הרגיל. העסקית מוצעת בשלוש רמות מחירים: 59, 69 ו-79 שקל, והיא כוללת מנה ראשונה, עיקרית, לחם ושתייה. בשתי רמות המחירים הגבוהות אפשר לבחור ביין הבית או בקאווה.

על הקירות במסעדה תלויים פוסטרים עם דימויים איטלקיים - מכוניות, שחקניות, ספורט ואופנה - וגם הפלייסמטים על השולחנות מעוצבים באופן דומה. המרפסת פונה לגן של מסעדת סטפן בראון, והגן של רדיו רוסקו נהנה גם הוא מפריחה של בוגנוויליה ורודה ומאווירה פסטורלית.

בחרנו את העסקית ב-69 שקל. למנה ראשונה הזמנו סלט ירוק וסלט קפרזה. הסלט הירוק, המורכב מעלי חסה פריכים ומצימוקי עגבניות, היה טרי עם רוטב חמצמץ ומרענן. סלט הקפרזה כלל כמה פרוסות עגבנייה בשלה, שביניהן הונחו פרוסות גבינת מוצרלה, עלי ריחן טריים ושמן זית מצוין. המנה לא גדולה אבל טעימה.

גם אנוטקה

למנה עיקרית הזמנו פיצה אספרגוס וגבינת עזים. הבצק של הפיצה היה דק וטעים, אבל התקרר במהירות - ואם לא אוכלים מהר, הוא נעשה קצת יבשושי. אנחנו חשבנו שהפיצה יכולה היתה ליהנות מכמות גדולה יותר של רוטב ומחתיכות גדולות יותר של אספרגוס. גבינת העזים היתה טעימה, אבל גם היא לא פוזרה בנדיבות.

מנה נוספת שהזמנו היתה קנלוני בתנור, במילוי פטריות, גבינת פרובולונה ובשמל. זו היתה מנה מצוינת שקשה היה להפסיק לאכול ממנה עד שנגמרה. היא כללה שלושה קנלוני, קצת חרוכים מהתנור, פטריות טריות וריחניות ורוטב סמיך ומגרה. אם היא לא היתה מושחתת מבחינה בריאותית, היא היתה מושלמת.

עם הארוחה שתינו כוס יין אדום של הבית, שהיה מוצלח. ברדיו רוסקו מציעים תפריט יינות רחב ומגוון וגם צירפו לשמם את השם "אנוטקה", שפירושו באיטלקית חנות יינות.

בעסקית אפשר לבחור קינוח ב-17 שקל. המלצרית המליצה על הטירמיסו, אבל אנחנו בחרנו בטרטופו, עוגת שוקולד מרוכזת העשויה משוקולד משובח. העוגה היתה נימוחה והספיקה לנו בדיוק עד הביס האחרון. עם העוגה שתינו קפה מצוין (11 שקל).

העסקית ברדיו רוסקו משתלמת, ההיצע מוצלח והאווירה נעימה. נהנינו.

חשבון, בבקשה

ההצעה: מנה ראשונה, עיקרית, לחם ושתייה ב-59, 69 או 79 שקל.

טוב לביזנס: אי של שקט ואווירה נעימה באזור סואן.

בשולחנות הסמוכים: תל אביבים ואנשי עסקים מהאזור.

יתרון יחסי: פינה יפהפייה ומפתיעה באזור שלא מצטיין באסתטיקה.

מישהו מטפל בך: שירות קשוב ונעים.

רדיו רוסקו - רחוב אלנבי 97 בחצר, תל אביב. טל': 5600334- 03. העסקית מוגשת בכל ימות השבוע ובכל שעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully