וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצריף של ליימך

רותם דרוב

1.11.2009 / 16:53

בר רחוב הממוקם בתוך צריף נפתח השבוע בשוק הפשפשים ביפו. כאן אפשר למצוא קפה גם ב-5 שקלים

במתחם שוק הפשפשים מתווסף בר-בית קפה חדש מבית היוצר של "מתושלח" בר היין מרחוב פלורנטין. הבר "ליימך", קרוי על שמו של בן מתושלח ומסמל (כמו מתושלח עצמו) אריכות ימים, ואולי בגלל זה בדיוק בחרו הבעלים בשם שיתן להם סגולה לאריכות ימים תל אביבית.

את ליימך פתחו בעלי הבר מתושלח - אורן סיני, שלומי חצבני וגל קליימן, וכעת ציוותו אליהם את דניאלה קרליש שעבדה ביקב כרמל, והשף ניר צוק שהעדיף להשקיע בתור שותף שקט.

"זה הולך להיות בר רחוב" אומרים הבעלים על צריף הברזל שניצב ברחבת שוק הבוכרים, "משום מה אין בישראל תרבות של ברי רחוב, כמו שרואים למשל בשוק הפשפשים של אמסטרדם. חשבנו על מקום שמעניק חוויה של פנטזיה בתוך מציאות אפורה, תוך כדי תשומת לב למחירים הנמוכים."

המקום שיפתח משש בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה ינסה לספק את ציידי המציאות של שוק הפשפשים עם ארוחות בוקר זולות ב-20 שקלים, ועד 9 בבוקר יוגש קפה ב-5 שקלים. בהמשך היום יהיו גם כריכים קטנים, תבשיל יומי שמכינה מאמא מקומית, ואחר הצהריים כאשר הרחבה הגדולה מתרוקנת מרוכלים, אפשר למצוא בתפריט גם מנות קטנות כמו כבד קצוץ, נקניקים ולקרדה במחירים של 10-25 שקלים.

בתחום האלכוהול מבטיחים החבר'ה "מחירי שוק" עם מבחר משקאות אניס זולים ב-12-15 שקלים, חצי ליטר בירה גולדסטאר מהחבית ב-17 שקלים וקראפים של יין הבית בטווח מחירים של 60-70 שקלים.


ליימך. רחוב עמיעד 11, רחבת עמיעד בשוק הבוכרים, צמוד לשוק הפשפשים, תל אביב. טלפון 03-6832001. שעות פתיחה א'-ו' 06:00 עד לקוח אחרון ש' 09:00-לקוח אחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • ליימך
  • בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully