וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה בלופט

אפרת נוימן

29.10.2009 / 14:25

עם מחירים שמזכירים קווי אוטובוס מאשר תמחור מקובל, הופכת העסקית של טאטי לופט למוצלחת מאוד למרות מיקומה

אזור התעשייה של יהוד מציע בשנים האחרונות יותר ויותר אפשרויות קולינריות לאנשי ההיי-טק שעובדים בסמוך. אחת הבולטות שבהן היא מסעדת "טאטי לופט" - האחות הצעירה של מסעדת טאטי מגבעתיים. טאטי נפתחה לפני שנה וחצי על חורבות מחסן ששימש בעבר את חברת ההיי-טק מרקורי, ופרט לארוחות לאורך כל היום, היא מציעה מאפייה צמודה וחדר פרטי בקומה השנייה שאפשר לערוך בו גם ישיבות.

טאטי אינה מסעדה שנתקלים בה במקרה. היא חבויה ברחוב נטוש למדי, ובכל זאת בצהרי היום היא הומה וכמעט בלתי אפשרי למצוא בה מקום. "התחילו בבקשה על הבר ונעביר אותכם כשיתפנה", ביקש בנימוס מנהל המשמרת, ואכן אחרי עשר דקות כבר עברנו לשולחן. המלצרית החביבה וגם מנהל המשמרת דאגו לוודא שהכל בסדר. את השולחנות סביבנו מילאו עובדי היי-טק שישבו בחבורות גדולות ורועשות.

מחירי המנות העסקיות מזכירים יותר קווי אוטובוס מאשר תמחור מקובל - 49, 58, 67, 74 ו-101 שקל. העסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה מתוך חמש אפשרויות - פלאפל בטחינה, לבנה, מרק, סלט ירוק וקרם פטה חצילים, מנה עיקרית ולחם הבית.

לראשונות בחרנו לבנה ופלאפל בטחינה ולעיקרית המבורגר בקר עם תפוחי אדמה מוקפצים (58 שקל) וחזה עוף בקרמל ותפוז עם תפוח אדמה אפוי (58 שקל). שתי הראשונות היו מוצלחות והשתלבו נהדר עם הפוקצ'ה הטרייה והשמנונית. עם זאת, כמות הטחינה גרמה לנו לחשוב שהיה מקום למעט יותר נדיבות.

ברוחב לב

במנות העיקריות לא היתה בעיה של נדיבות: שתיהן היו גדולות ושמחות. ההמבורגר היה עסיסי ולווה בצלחת של תפוחי אדמה מוקפצים עם רוטב צ'ילי, בכמות שהיתה יכולה להאכיל שישה אנשים. מנת העוף כללה שני נתחים גדולים, רכים ומתקתקים. בקשה למנה נוספת של פוקצ'ה (לכל ארוחה מגיעה מנה אחת) נענתה במהירות.

מי שיחפוץ בקינוח מוזמן להוסיף 35 שקל, למעט מנה של סורבה שעולה 12 שקל. אנחנו היינו מלאים מדי, אבל הבטחנו לעצמנו לחזור ליהוד לסיבוב שני של עסקית ולטעום גם את הקינוחים, שנראו מפתים.

אחרי תוספת של 12 שקל לדיאט ספרייט, הסתכם החשבון ב-128 שקל. סכום סביר בהחלט לארוחה גדולה, משביעה וטעימה. טאטי היא מסוג המקומות שאפשר לבוא אליהם לצהריים של שעתיים, לאכול לאט וליהנות מהאווירה, ומצד שני אפשר גם לקפוץ לחצי שעה ולחטוף משהו על הבר. האווירה נעימה ומתאימה גם לפגישה עסקית שאורכת חמש שעות. עם זאת, במקרה כזה כדאי לבקש את השולחנות המרוחקים והרועשים פחות.

חשבון, בבקשה

ההצעה: 49, 58, 67, 74 ו-101 שקל למה ראשונה, עיקרית ולחם הבית.

טוב לביזנס: מקום נעים ואקסלוסיבי מספיק לפגישה עסקית.

אל תשכחו לבקש שולחן במקום שקט.

בשולחנות הסמוכים: נוכחות בולטת לעובדי היי-טק מהאזור.

יתרון יחסי: להרגיש ביהוד כמו בסיטי של תל אביב.

מישהו מטפל בך: שירות אדיב ומחויך.

טאטי לופט, רחוב אברהם גירון 3, אזור תעשייה יהוד. טל': 5392501- 03. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 12:00-18:00

  • עוד באותו נושא:
  • טאטי לופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully