וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיה זה לא משחק נערים

רותם דרוב

11.11.2009 / 17:18

נערים בסיכון יכינו לכם את הלחם הבא שתקנו בקונדיטוריה של מסעדת לילית המתחדשת

מסעדת לילית מרחוב מזא"ה, ששינתה את מיקומה לבית אסיה בתל אביב, והפכה את שמה לאחרונה ל"ליליות", מתרחבת ופותחת קונדיטוריה בסמוך למסעדה.

מסעדת לילית נפתחה לפני כעשור על ידי עמותת על"ם ונרכשה לאחרונה על ידי אנשי העסקים חנוך ברקת, אסף בלנק ונדב ברגר על מנת לממש את חלומם – עסקים וחזון חברתי המשולבים זה בזה. כבר 11 שנים משתלבים נערים במצוקה מעמותת על"ם בפעילות המסעדה, כאשר הם מרוויחים שכר הוגן ונדרשת מהם תפוקה כמו כל עובד אחר, אך עם תשומת לב למצבם היחודי, אחוזי ההצלחה בפרוייקט גבוהים והנערים משתלבים בחברה והופכים לאזרחים תורמים.

כעת נפתחת ליליות Bakery, ואת הפעילות המקצועית במיזם החדש יוביל השף-קונדיטור עמיר לולויאן שעבד בעבר במסעדת רפאל ובבמסעדת מלון יערות הכרמל. הנערים שישולבו בפרוייקט יעברו הדרכה בת שנה וחצי, ולאחריה ישתלבו בעבודת הקונדיטוריה והמאפיה.

"אנחנו מקבלים נערים ונערות מבתים הרוסים, ונמצאים בסיכון" אומר אסף בלנק מבעלי המקום "במסעדה הם לומדים במשך שנה וחצי איך לטפל בבשר ואיך מקלפים תפוח אדמה, ולאחר מכן הם לומדים לאט לאט איך מחזיקים עמדה במסעדה, פה הם יקבלו את כל הידע הקשור באפייה צרפתית קלאסית. לולויאן יהיה החונך שלהם, הוא גם הדמות המקצועית בליליות Bakery אבל הוא גם הדמות החינוכית".

בליליות Bakery יוכלו חובבי הלחמים למצוא מאפים כמו לחם כפרי צרפתי, בגט צרפתי, פלוט תבלינים, לחם דגנים, לחם צימוקים ואגוזים, ולחם זיתים. בתחום המתוקים יהיה אפשר לטעום במקום וגם לקחת הביתה סוגים שונים של קרואסונים, דייניש, בראוניז, קוגלהוף, מאפינס, עוגות קראנץ' ועוגות בחושות.

ליליות BAKERY - מתחם בית אסיה, רחוב ויצמן 4, תל אביב.
שעות פעילות: ימים א'-ד' 07:30-18:30. יום ה' 07:30-19:30. יום ו' 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת. טלפון: 03-6965658

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully