וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטריות לתל אביביים גבוליים

האחיות הדס

16.11.2009 / 14:00

כדי להזמין משלוח מזוזוברה, נאלצו האחיות להצפין מעבר לירקון. מזל שהמנות האגדיות הצליחו לפנק להן את החיך

לאכול במסעדת זוזוברה האסיאתית בשבילנו זה קצת כמו לבקר אצל הדודים האהובים שגרים ממש רחוק. תמיד מאוד טעים שם, אבל העובדה שצריך לחצות את הירקון כדי להגיע לאכול שם הופכת את העסק למסובך. כשמדובר בטייק אווי העסק הוא בלתי אפשרי, שכן הזוזובראים מצידם לא מוכנים לחצות את הירקון לכיוון דרום. זכותם. למרבה המזל לשכונות הצפוניות של תל אביבי זוזוברה מסכימים להגיע והשבוע כשכבר נמאס לנו להזמין מהג'ירף (ועל כך במדור הבא) עברנו אל דירתה שזו שגרה ברמת אביב, כדי להזמין מהדודים האהובים.

משלוח מזוזוברה. הדס ריבק
משלוח מזוזוברה/הדס ריבק

למרות שמדובר באזור חיוג אחר, השליח הגיע תוך 25 דקות מרגע ההזמנה. למעט ההדפס ההורס על שקיות המשלוח, הגיעו המנות בקופסאות סטנדרטיות. בניגוד למסעדות אחרות ששואלות אם נדרש סכו"ם (חלקן מטעמי שמירה על איכות הסביבה וחלקן פשוט מניחות שתעדיפו להשתמש בצ'ופסטיקס) בזוזוברה החליטו עבורנו. המשלוח הגיע ללא סכינים ומזלגות.

משלוח מזוזוברה. הדס ריבק
משלוח מזוזוברה/הדס ריבק

התפריט של זוזוברה באינטרנט נוח למשתמש. לראשונה בחרנו בסלט אטריות זכוכית עם שרימפס וירקות בוויניגרט קל של כוסברה נענע ולימונים (33 שקלים) וסלט ברווז פקינזי של פרוסות ברווז בגריל עם מלפפונים בליים, ג'ינג'ר כבוש, סלרי וכוסברה בויניגרט הויסין (31 שקלים). את סלט אטריות הזכוכית אנחנו מכירות היטב, אפשר להגיד אפילו שזו אחת המנות האהובות עלינו במסעדה, רק שהפעם מישהו בזוזוברה שכח לשפוך רוטב על המנה, או ששכח לצרף אותו בנפרד. כך או כך קיבלנו מנה מיובשת ומאכזבת. סלט הברווז היה חביב, אבל המרכיבים לא באמת זרמו זה עם זה. הבשר היה נחמד, המלפפונים היו טריים, רק שלא היה ברור איך כל החבורה הזאת קשורה ובטח לא מה עושה שם ג'ינג'ר.

משלוח מזוזוברה. הדס ריבק
משלוח מזוזוברה/הדס ריבק

את הסחורה סיפקה חצי מנה של כנפי עוף ברוטב חריף של צ'ילי אסיאתי ושום (21 שקלים ל-6 יחידות). השתמשנו ברוטב שנשאר מהכנפיים כדי לתבל בו מעט את סלט אטריות הזכוכית. זמנים נואשים קוראים לפתרונות נואשים.

משלוח מזוזוברה. הדס ריבק
משלוח מזוזוברה/הדס ריבק

כלפי העיקריות כבר אין לנו טענות. להפך. סומלא קארי קמבודי (זהירות - אקסטרא חריף) מנה של אטריות ירוקות, עם עוף, חזיר וזוג שרימפס ברוטב קוקוס חריף ובוטנים (49 שקלים) היתה מצוינת למי שמסוגל להתמודד עם החריפות, ואנחנו התמודדנו. כדי לכבות את השריפה בפה בדקנו גם מנה של נתחי חזיר ברוטב צ'ילי כאבי אינדונזי עם אגוזי קשיו, בצל, סוכר דקלים וכוסברה (49 שקלים) מנה מתקתקה ומצוינת שיחד עם האורז הצליחה לקרר לנו קצת את הנשימה.

משלוח מזוזוברה. הדס ריבק
משלוח מזוזוברה/הדס ריבק

הגענו לנקודה הכואבת של כל מסעדה אסיאתית – הקינוח. תפריט הקינוחים של זוזוברה לא מרגש, אבל כשחייבים משהו מתוק אז חייבים. אנחנו הלכנו על זוזוברה סניקרס. שני משולשים של שוקולד בלגי, קרם בוטנים ופצפוצי אורז (33 שקלים) היה נחמד, אבל לא מרגש. אם לא יורד גשם בחוץ, רדו לקנות 16 קרמבואים ובזוקה בכסף הזה, אבל אם מטפטף, זו בהחלט תהיה פשרה הולמת.

משלוח מזוזוברה. הדס ריבק
משלוח מזוזוברה/הדס ריבק

הדודים הטובים מזוזוברה לא גובים דמי משלוח ובכך הסתכם החשבון שלנו ב-212 שקלים. לא זול, אבל אם מתעלמים מכל הפאקים הקטנים, בהחלט משתלם. ואם מוותרים על הקינוח, זה אפילו נראה פתאום הגיוני.

משלוח מזוזוברה. הדס ריבק
משלוח מזוזוברה/הדס ריבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully