וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מכבי - יש חברים

רותם דרוב

24.11.2009 / 18:00

המסעדן איציק המל והשף ערן שרויטמן חוברים למסעדה איטלקית חדשה בתל אביב. גם למוני פנאן עשו כאן מחווה

מסעדת אמיצ'י (חברים, באיטלקית) בבעלות המסעדן איציק המל נפתחה השבוע ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, לאחר שמסעדת קיוטו סלסה שהיתה בבעלותו, אשר שכנה באותו המיקום נסגרה והמקום שופץ מהיסוד. לאחר מותו של מוני פנאן שהיה אמור להיות אחד המשקיעים במסעדה, יוצאת המסעדה לדרך במועד הפתיחה המקורי, והמל שבבעלותו גם מסעדת מסה בניצוחו של שף אביב משה, והפיצרייה גוסטו בשדרות חן, ממשיך עם הקו האיטלקי ופותח את אמיצ'י.

לצורך כך הוא ציוות את השף ערן שרויטמן ממסעדת אורקה לשעבר, שמכהן כיום כשף של הברים פינצ'וס ופיקוק, וביחד החליטו לצאת לדרך האיטלקית. "אני אוהב אוכל איטלקי" אומר המל "אני רוצה להביא מצד אחד לא רק את האוכל של דרום איטליה שעיקרו שמן זית ופסטות, אלא גם את האוכל של צפון איטליה שדוגל בהרבה חמאה, ריזוטו, ותבשילים כבדים. מלבד האוכל אמיצ'י הולכת להיות מסעדה עם מבחר יין גדול, כ-150 תוויות, כאשר 90% מתוכם יהיו יינות איטלקיים שיכסו את כל אזורי ה d.o.c.g באיטליה (תו התקן המשגיח על היקבים והמחוזות באיטליה, תוך כדי הקפדה על תקנים מסורתיים, ר.ד), ותוך כמה חודשים נתחיל גם לייבא בעצמינו את היינות ולמכור אותם במחירי חנות לצרכנים".

תפריט המסעדה יהיה איטלקי, ויכיל מנות כמו ריזוטו פיטריות ב-45 שקלים ורביולי חלמונים ב-52 שקלים (שמלווה את שרויטמן עוד מימי אורקה), בעיקריות אפשר למצוא פוזלי עם דג על הגריל ב-92 שקלים, או ברוסקטות ב-34-40 שקלים. ולסיום, אפשר למצוא כקינוח גם מחווה קטנה למוני פנאן: מנת קינוח קונקורד העשויה שוקולד ומרנג שתקרא 'בובלה', כך היה פנאן קורא לחבריו.


אמיצ'י – רחוב מונטיפיורי 31, תל אביב. שעות פתיחה: צהריים – 12:00-15:00, ערב - 19:00-24:00 והבר פתוח רצוף. טלפון – 03-5666188

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully