וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים סרטים

רותם דרוב

30.11.2009 / 18:31

הבועה התל אביבית שוב מתנפצת והפעם עם שלוחות של מסעדות כמו מוזס וג'ירף בסינמה סיטי בראשון לציון

לקראת 2010 יפתח סניף שני של סינמה סיטי באזור התעשייה החדש בראשון לציון, וכיאה למתחם שהוא בעצם סניף, גם אזור המסעדות שבתוכו הולך לאגד סניפים של שלל מסעדות חדשות כאשר הפתיחה של כולן מתוכננת במהלך ינואר הקרוב.

מלבד רשתות נפוצות כמו ארומה, מקדונלדס וגם רשת בתי הקפה של לנדוור, יפתחו גם סניפים לרשתות צנועות יותר בתפוצה, אבל יותר מסקרנות. רשת ההמבורגרים "מוזס" יפתחו את הסניף החמישי שלהם שאמור לספק לקרניבורים את שלל ההמבורגרים ובראשם הארטבורגר העשוי מבשר בקר, עגל וכבש. את שירות המשלוחים המפורסם והמושקע הם מצפים לפתוח כחודש לאחר הפתיחה. יובל סלע, שותף ומנכ"ל רשת מוזס: "אנחנו מאמינים שפרויקט סינמה סיטי החדש ישנה את הרגלי הבילוי בראשון לציון ובאזור כולו".

רשת הסושי "ג'אפניקה" תפתח גם היא סניף נוסף עם תפריט אסייתי ועם מבחר סושי שמתאים לכל כיס. אחרי שהתפשטה עם 11 סניפיה לכל גוש דן רבתי (גבעתיים, רמת גן, רחובות, פתח תקווה ובת ים), גם ראשל"צ תזכה לסניף משלה. הסניף לא יהיה כשר, ויכיל מקומות ישיבה לצד משלוחים לאזור.

מבשרת טרנד גלידת היוגורט בישראל, "יוגו" תנדוד בפעם הראשונה דרומה מתל אביב ותפתח דוכן עגול והיקפי שיפנה לקהל המבקרים, במרכז הקניון. הדוכן יכיל מקומות ישיבה ובו כל המבחר של הרשת בדמות מקפאי יוגורט, סמות'יס ופירות טריים בתוספות.

עוד רשת שלא פותחת סניפים בכזאת קלות היא "ג'ירף" האסייתית. הסיבה לכך לדברי מנכ"לית הרשת קרן עיני נעוצה בהתפתחות איטית מכוונת "אנחנו לא משכפלים סניפים" היא אומרת "כל מסעדה שונה מאחיותיה, העיצוב שונה, והתפריט שונה במעט, הכל כדי שהלקוח יקבל מוצר שהוא רענן".

סינמה סיטי ראשון לציון - רחוב ילדי טהרן 5, ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully