וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי המטבח האיטלקי

רותם דרוב

23.12.2009 / 19:00

השף ניצן רז כבר לא מגלגל רק סושי אלא גם לש בצק. בקרוב הוא עומד לפתוח מסעדה איטלקית חדשה בתל אביב

נראה שאיטלקיות יוקרתיות הן שיככבו בתחילת שנת 2010 ויפתחו את העשור החדש. בתחילת חודש פברואר עתידה להיפתח בבית אמות השקעות, מול בית המשפט בתל אביב מסעדת אונו האיטלקית. על המסעדה אחראים היזמים גורן טסה, איציק אנקונינה וארליך פרדריקו בעלי המסעדות מרתה, ובר התומא, וכן עמוס בן אור, מבעלי הסושי סמבה. החבורה, עומדת להפקיד את המטבח בידי השף ניצן רז, מי שמכהן כשף של מסעדת סושי סמבה, כשזאת הולכת להיות הפעם הראשונה שרז, שעד עכשיו הרשים במטבח האסייתי, יהיה אמון על תחום הפסטות והפיצות.

עד עכשיו עבדת בעיקר במסעדות שף צרפתיות בחו"ל, ובארץ אתה ידוע בזכות המטבח האסייתי, איך אתה מתכוון לגשת למטבח האיטלקי?

"אני אדם שאוהב אוכל", אומר רז "צרפתי, יפני וגם איטלקי. בניו יורק הייתי נוהג ללכת למעדניות איטלקיות מסורתיות כדי להצטייד בחומרי גלם איכותיים ולבשל לעצמי בעיקר אוכל איטלקי שאני מאוד אוהב. באמת לא התמחיתי במטבח האיטלקי באותה צורה שאני מיומן במטבח האסייתי אבל אומר לך שהם דומים, בעיקר באופן שבו הם בעיקר מתבססים בפשטות על חומרי גלם טובים. בתחום הסושי אם הדגה תהיה מעולה גם הסושי יהיה טוב, ובמטבח האיטלקי אם שמן הזית, המוצרלה והעגבניות יהיו ברמה גבוהה זה ישפיע ישירות על המוצר הסופי. זהו מטבח קליל שמתאים לאזור שלנו, מה שאי אפשר להגיד על המטבח הצרפתי למשל, שם הכל רציני וכבד. בתפריט יהיו מנות של אנטי פסטי, ברוסקטות, פסטות טריות ופיצות כשהכל נעשה במקום. תהיה גם מחלקה איטלקית של קרודו – דגים חיים וכבושים שישתלבו בתפריט. האוכל יהיה שמח, לא כבד עם המון יין טוב וגם קוקטיילים מעניינים."

אונו הולכת להיות מסעדה יוקרתית או מקום לאכול ארוחה זריזה?

"המסעדה תתחלק לשני חלקים, חלק אחד יהיה ברוח מזנון - פיצרייה עם כריכים, סלטים, קישים ופיצות, והכל גם באופציית טייק-אווי. ואילו החלק השני יהיה מסעדה שתעניק חוויה טוטלית למבקרים, בילוי של ממש, אבל למרות כל זאת היא לא מתכוונת להיות יקרה מאוד, לא יהיו מנות שיעברו את ה-100 שקלים".

מסעדת אונו – רחוב ויצמן 2, בית אמות השקעות, תל אביב. הפתיחה בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully