וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייק בלי בעיות חניה

רותם דרוב

6.1.2010 / 19:08

עם תפריט מגוון ומיקום רחוק המהמולת העיר, נפתח השבוע ביסטרו Loca שיתן מענה לכפר סבאים שלא רוצים לנסוע רחוק

ביסטרו Loca שנפתח השבוע בכפר סבא, מתעד להוות אופציה קולינרית משובחת לתושבי האזור, ואורחי הקאנטרי הצמוד אליו. הביסטרו די בודד בשטח, הרחק מהמולת הרחוב ומתאים למי שרוצה קצת שלווה, מעוצב בפשטות, ומכיל בר ארוך ושולחנות פזורים בריהוט כהה, כאשר הרחבה השקטה מנוקדת בריהוט גן קליל.

על מטבח הביסטרו אחראי השף איגור וינבאר, מהנדס מזון בהכשרתו, שעבד במשך השנים במטבחים של מסעדות כמו תפוח זהב, ג'אקומטי ותקופה ארוכה במסעדת ננה בר בנווה צדק.

"החלטנו לתת למקום כיוון של ביסטרו ים תיכוני", הוא אומר, "לנסות לקלוע לטעם של הקהל המקומי שהוא קהל איכותי". אריאל קוסמנסקי, מנהל המסעדה מוסיף: "המטרה היא להגיע לקהל שמבין באוכל איכותי ויודע למעשה מה ההבדל בין בית קפה למסעדה טובה. כרגע הקהל המקומי מוצא את עצמו מבלה במסעדות בהרצליה או אפילו בתל אביב, ואנחנו רוצים לשנות את הקונספט הזה, כי אין סיבה לנסוע רחוק, יש פה חניה ואפשר אפילו לשתות יין טוב ולחזור הביתה במונית".

בתפריט המגוון שלא קולע דווקא להגדרה ים תיכונית, אבל כן מנסה לענות על דרישות שונות לקהל רחב יותר, אפשר למצוא מנות פתיחה כמו רול סלמון מעושן במילוי חציל קלוי במחיר 46 שקלים או קריספי קלמרי במחיר 36 שקלים. לעיקריות אפשר להזמין נתח בשר בקר – שטובריאן במשקל 450 גרם ובמחיר 180 שקלים, ולמנות קלילות יותר אפשר לבחור המבורגר במגוון סגנונות במחיר 52-56 שקלים.
בסופי שבוע מציעים גם ארוחות בוקר כמו פריטטת גבינות צאן עם ירקות במחיר 49 שקלים או קרוק מאדאם במחיר 46 שקלים. למי שסתם רוצה לשבת על הבר או באחד השולחנות השקטים בחוץ, מציעים ב-Loca את יין הבית טריבנטו מלבק רזרב ב-100 שקלים לבקבוק או עמק האלה Ever red ב-145 שקלים לבקבוק. מהחבית מוזגים בירה בקס ב -25 שקלים לחצי ליטר וכל יום ישנן עסקיות בין השעות 12:00-17:00.

Loca - רחוב העיט 1, כפר סבא. שעות פתיחה: א'-ה' 12:00 עד לקוח אחרון ו'-ש' 09:00 עד לקוח אחרון. טלפון 09-7653011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully