וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורדל הבולגרי

רותם דרוב

25.2.2010 / 19:10

עם מוזיקה צוענית, בעלים תוניסאי ואניס בלקני, נפתח בר-חמארה בולגרי על ידי אושיות האלכוהול בתל אביב

מאחורי בית הכנסת הגדול באלנבי, ברחוב הר סיני בתל אביב, הפכה פנינה שקטה לבר-חמארה בולגרי. במקום שבו שכן בעבר הבר השכונתי "סברנסקי" נפתח השבוע "שישקו", שמאיים להפוך לבר החם ביותר בתל אביב, ולו רק בגלל בעליו.

את המקום פתחו שלושה אנשי אלכוהול בעלי שם ונסיון: יוסי בוזנח - יו"ר איגוד המסעדנים לשעבר שהקים את מחלקת היין של חברת "הכרם" והיה מנהל היצוא של יקבי רמת הגולן, טל חוטינר - איש וויסקי וותיק שמעביר סדנאות ושגריר של כבוד מטעם חברת "ג'וני ווקר", ואלעד דור - איש הבירה של החברה המרכזית למשקאות ("גינס, "קרלסברג" ו"טובורג") שבבעלותו ה"טמפל-בר" בחיפה.

"אווירה בלקנית עליזה, אוכל טוב ואלכוהול הם הקווים המנחים שלנו", אומר בוזנח, "אנחנו רוצים קו אחיד החל מהפן הקולינרי שיהיה מקצועי ויגובה בתפריט אלכוהול מהודק, ועד המוזיקה שתהיה צוענית ובלקנית". לשתיינים אין אופציה סטנדרטית עם שמות מוכרים. לעומת זאת, כאן תנסו וודקה נמירוף ב-24/12 שקלים לצ'ייסר או שוט, וגם מסטיקה, או ראקייה, המשקאות האניסיים הבולגרים ב-10/20 שקלים, ויש גם שפריץ (יין לבן עם סודה) מיתולוגי ב-22 שקלים.

בוזנח הוא התוניסאי בחבורה, אבל את הצד הבולגרי מביא שישקו, קרוב משפחה רחוק ועב בשר של חוטינר, כשתמונה ענקית שלו מתנוססת על הקיר. צמד האימהות הבולגריות של דור וחוטינר לקחו את אנשי המטבח תחת חסותן ולימד אותם לבשל ולהגיש צ'ושקה - פלפל ממולא בגבינה (בולגרית אלא מה) עטוף בפירורי לחם ומטוגן ב-29 שקלים, לוטצינה – רצועות פלפל קלוי בתחמיץ ב-15 שקלים, וכמובן יש גם כיפתתא נא קבבצ'קה – שהוא קבב בולגרי במחיר 29 שקלים.

"באנו לייצר חוויה", אומר חוטינר, "לכן, מי שיבוא עוד כמה חודשים לא יגלה פתאום שהצ'ייסר בעשרה שקלים עכשיו עולה 15, והמנה ב-25 שקלים הפכה ל-30, אנחנו רוצים שהמקום יהיה שמח ואטרקטיבי תמיד".

שישקו – חמארה בולגרית. רחוב הר סיני 2, תל אביב. טלפון 03-5606406. שעות פתיחה א'-ה', ש' 17:00 עד לקוח אחרון, יום ו' 11:00-17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully